Hundeforsikring

Kommer litt an på rasen av og til. Men er det ikke japansk spisshund du har? Har du hørt med agria?? De er rimelige. Har du mange hunder så har de flokk forsikring også. Så kommer det jo an på om du vil ha vet og avl, eller bare avl. Eller om du kun skal ha livsforsikring. Men jeg vet at gjensidige har også komt bra ut.. 

bytta fra gjensidige til Agria.
hadde det meste som død, medisin, avls forsikring og keisersnitt osv.

ORIGINAL: Ljiljana

Kommer litt an på rasen av og til. Men er det ikke japansk spisshund du har? Har du hørt med agria?? De er rimelige. Har du mange hunder så har de flokk forsikring også. Så kommer det jo an på om du vil ha vet og avl, eller bare avl. Eller om du kun skal ha livsforsikring. Men jeg vet at gjensidige har også komt bra ut.. 

Har ikke Japaneren min lengre[:(]

Skal kjøpe meg en ny hund til sommeren..og tenkte å sjekke ut litt forskjellig.. Skal ha en Bichon Havanais.. Skal vel forsikre den for både død og veterinærutgifter

Agria var jeg jeg var ute etter ja.. høre med de da[:)] Jeg har bil og barn hos If.. så jeg blir jo totalkunde om jeg tar hunden inn der.. så¨får sjekke hvem av de som blir billigst

takk[:)]

ORIGINAL: *Prinsessa

Ok.. hva betaler du for dette i mnd? Går det ann å få medisiner på forsikringen også? Det fikk jeg ikke hos If da jeg hadde min Japanske spisshund hos de..

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: *Prinsessa

Ok.. hva betaler du for dette i mnd? Går det ann å få medisiner på forsikringen også? Det fikk jeg ikke hos If da jeg hadde min Japanske spisshund hos de..

Ja, det mener jeg at man får. Mine foreldre som driver med hunder og de sender altid inn for alt og de får igjen for dette også.

Agria sin er veldig bra:)
If sin er også bra, hvis du allerede er der og vil få høyere totalkunderabatt,
Så kan det jo sikkert lønne seg sånn sett:)

Tror forskjellen på If og Agria går mest på hvis man skal forsikre
Eldre hunder, men hvis du skal kjøpe ny, så er det jo ikke så farlig:)

Agria er vel den billigste, vi har den og veldig fornøyd :)

for oss ble det billigere med if sin siden vi har alle forsikringene våres der,agria ble mye dyrere.

Hos if hadde vi veterinær og død.

Jeg syns ikke pris er det viktigste, men hva forsikringen faktisk dekker. Jeg skrev en liste over hva jeg ville forsikringen skulle dekke. Ringte til forskjellige selskap og forhørte meg om hva en slik forsikring kostet. For min del kom Agria best ut, både på hunden og hestene.

Back
Topp