Hundefôr - Hva er best?

Hylei

Elsker forumet
Har brukt Royal canin, men virker ikke som hun liker det så kjempe godt..
Hva bruker du?

Eukanuba forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har tre hunder, 10 år, 6 år og 5 mnd. De er sunne, friske, flotte i pelsen, aldri noe tull med magen. Har prøvd annet for før, la meg si det slik at vi hadde vet regninger på over 25000 pga magtrøbbel osv.......

Så her blir det aldri noe annet enn Eukanuba[:D][:D][:D]

Jeg bruker Royal Canine skin support, og er veldig fornøyd med det. Brukte Hills før, men syns det ble så forferdelig dyrt. Er like fornøyd med RC som jeg var med Hills

Vi bruker Eukanuba[:)] Oppdretter anbefalte det og det funker veldig bra for hunden vår, så..

ORIGINAL: FrittFram

Jeg liker best det fra FK-butikkene.
Har selv smakt alle, og det likte jeg best.

What? Spiser du hundemat?

Jeg bruker et litt mindre kjent for som heter Oliver's. Har prøvd Royal Canin, Eukanuba og Purina Pro Plan, men ingen av hundene mine syns de er noe særlig gode på smak. Og etter jeg begynte med Oliver's har de nesten sluttet og røyte. Så er kjempe fornøyd med det [:D]

Har tidligere brukt Eukanuba, men hundene min var ofte løs i magen, så bytta over til Purina Pro Plan. Nå er han mye bedre i magen, å alt er bra :) Hud og hår har også blitt bedre etter byttet [:)]

Vom og hundemat
http://www.vomoghundemat.no/

Også får de noen tørrfor kuler fra pro plan over, bare så vi en dag blir kvitt de 5 sekkene vi har stående av det.

Royal Canin har vi brukt mest av. Prøvd et par andre typer også (allergifór), men det har ikke hun vært særlig begeistret for...

Planen er å gå over til Norwegian Polar nå. Har hørt mye bra om det [:)]

for øyebliket får de specific (orker ikke springe på kjøkkenet for og se åsen det staves) har fram til for en mnd siden brukt labb..

Vom og hundemat!
Skulle vi brukt tørrfòr, hadde det blitt Orijen!

Vi har alltid brukt Royal Canin. Men nå når vi fikk ny hund ble vi anbefalt Sportsmann, den passet til store raser. Så jeg vet ikke enda om det er bra, har bare brukt det foret i 3 uker[:)]

Vi bruker Royal Canin og Vom&Hundemat.
Han liker egentlig ikke RC, så hvis noen har tips til andre merker som passer til en Schæfer med hudproblemer, så tar jeg de gjerne imot.

Har brukt endel merker, siden han slet mye med dårlig mage, dårlig pels og at han var tynn. Så har brukt både RC, Specific, Eukanuba ++
Etter han ble kastrert så løste alle problemer med mage, pels og vekt. Så nå går han på vanlig adult for fra specific og RC (en sekk her, en til mamma og de. Vi har "delt foreldreansvar", hehe)

Vi begynte med eukanuba, siden oppdretter anbefalte det, men han likte det ikke. Nå får han hills og ELSKER det!!

Min elsker Beneful, så da blir det med det. Han liker ikke skikkelig mat fra dyrebutikker, veterinær osv. [8|]

Holder på å gå over til en blanding av Vom og Hundemat og Brit salmon :) Ble anbefalt dette pga røyting. :)

Kombinerer Troll Extreme og Vom&Hundemat. Har ei bordercollie tispe på 15 måneder [:)]

Back
Topp