HUNDEEIERE....se hit

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Hadde dere benyttet dere av dette???

Vurderer å sette opp en STOR innhegning på jordet vårt! Bor 15 min utenfor byen. Tenkte å starte et eller annet tilbud til hundeeiere som kan komme å trene/trimme hundene sine løst[8|] Alene eller sammen med andre hunder. Eventuelt mulighet for kurs plass. Har ikke akkuratt tenkt så lenge på dette her[8D]

Hadde dette vært noe dere hadde benyttet dere av?

Hvordan ville dere hatt det? Tenker da på pris. Abonement eller pris pr gang? Hvor mye?

ORIGINAL: *Gitte87*

ååå... det savner jeg her[:D]

hadde vært ypperlig å la hunden vår få løpe å leike med andre hunder[:D]

det savner jeg å.... det er jo et kjempe tilbud, nå bor jeg sånn at hundenmin flyr mer eller mindre løs, men sånn i forhold til sosialisering blandt andre hunder...

ORIGINAL: Hormonella Olsen

hundebarnehage??
det har jeg drømt om og hadde absolutt kommet til å benyttet meg av det[:D]

Blir ikke sånn at eier bare kan slippe hunden og dra, men kan komme hit og trene hunden....slippe den med andre eller delta på eventuelle kurs[;)]

ORIGINAL: Kermit

nå er det vel ikke vanlig å betale for å trene en hund på jorde. vi bruker en park her i nærheten.

Her er det båndtvang så og si hele året. Ikke alle har hunder som de bare kan slippes. Skjønner jo at det ikke er intressant for de med hunder man har full kontroll på[;)] Er snakk om at jeg ordner med høyt gjerde på et stort areal der det er null sjangse og stikke av[;)]

Jeg er ikke hundeeier nå, før kunne jeg veldig godt benyttet meg av et slikt tilbud!

Toppers av deg at du har tenktog lyst til å gjøre noe sånt!

ORIGINAL: reimaTURBOtec

nå er det vel ikke vanlig å betale for å trene en hund på jorde. vi bruker en park her i nærheten.

Her er det bånntvang så og si hele året. Ikke alle har hunder som de bare kan slippe. Skjønner jo at det ikke er intressant for de med hunder man har full kontroll på[;)] Er snakk om at jeg ordner med høyt gjerde på et stort areal der det er null sjangse og stikke av[;)]

hvis du mener det kan bli en hit så. i oslo er det også bånd tvang hele året. men vi har frogneparken/hundehjørnet. der er det gratis og ingen gjerde rundt i parken. der er det lov for hunder å løpe fritt.

Har vært der flere ganger[;)]  Bor ikke der da...

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Her er det båndtvang så og si hele året. Ikke alle har hunder som de bare kan slippes. Skjønner jo at det ikke er intressant for de med hunder man har full kontroll på[;)] Er snakk om at jeg ordner med høyt gjerde på et stort areal der det er null sjangse og stikke av[;)]

hvor bor du?[;)]

Hedmark[8D]

Jeg kunne helt klart benyttet meg av et slikt tilbud, dersom det ikke var for dyrt. Personlig hadde jeg satt pris på om det var en gang til gang betaling, kanskje med mulighet for abonnement om man merket at tilbudet fungerte og at man ville gjøre det til en fast aktivitet. 25-50 kr gangen hadde vært maks for at jeg skulle benyttet meg av et "løpe rundt og leke med andre hunder tilbud. Dersom det ble arrangert treninger/kurs osv, kunne jeg nok strukket meg litt i pris. Svaner absolutt et sted hunden kan løpe løs med andre hunder her i området, men Hamar blir nok alt for langt[;)]

Vet noe lignende ble prøvd her i området, men ble avviklet fodi så få benyttet tilbudet[>:]

perfekt da.. savner det her og......... du kan jo ha ett tilbud om abonnement og klippekort og pris pr gang... så kan folk velge liskom... *håperdubornærmeg*[:D]

Back
Topp