Oppdrag Nemo
Gift med forumet
Jeg har så dårlig samvittighet, og føler jeg aldri får gitt hunden min nok. Han gir overhodet ingen tegn på manglende mosjon eller stimulering, men jeg skulle ønske jeg kunne gitt han mer.
Vi går 20 minutter tur kl. 06:30 (08:00 tirsdag og fredag) før jeg drar på skolen.
Varierer når jeg er hjemme, men alt fra 13:00 til 16:00.
Det første jeg da gjør er å ta han med i skogen. Der løper han alltid løs, og vi går da alt fra 50 min - 1 1/2 time. På de turene hender det vi leker gjemsel, leter etter godbiter osv.
Prøver også å få til 20 minutters tur om kvelden før vi legger oss, men tiden blir noen ganger for knapp.
(Han har bånd i hagen, så han får gå ut akkurat når han vil.)
Hvordan ser dagen deres ut?
Noen tips til aktiviteter som gir mye trening, men ikke tar altfor lang tid? [:)]
Vi går 20 minutter tur kl. 06:30 (08:00 tirsdag og fredag) før jeg drar på skolen.
Varierer når jeg er hjemme, men alt fra 13:00 til 16:00.
Det første jeg da gjør er å ta han med i skogen. Der løper han alltid løs, og vi går da alt fra 50 min - 1 1/2 time. På de turene hender det vi leker gjemsel, leter etter godbiter osv.
Prøver også å få til 20 minutters tur om kvelden før vi legger oss, men tiden blir noen ganger for knapp.
(Han har bånd i hagen, så han får gå ut akkurat når han vil.)
Hvordan ser dagen deres ut?
Noen tips til aktiviteter som gir mye trening, men ikke tar altfor lang tid? [:)]