Hundebæsj

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Guttungen har vært på dagstur med faren. Da han leverte han , sa han at han lurte på om han hadde trødd i hundebæsj. Jeg snur skoen og ser at det er ikke noe å lure på da hele den nye vårskoen var full. Blir helt paff og sier ingenting. Men ærlig talt, skal JEG skrape og vaske på skoen ?? Det syns jeg han kunne gjort.

Burde jo det , men ikke så ofte han har han (etter egen vilje) , og gutten vil være med han så derfor holder jeg kjeft om alt. Arh

Bah, mannfolk. .

Hahaha, det er så typisk!! I går var vi på tur med hunden, så hadde hun skitnet seg masse ut, så mannen skulle dusje henne. Han fulgte henne inn på badet, la båndet på gulvet og inn i dusjen. Jeg ventet med håndkle når de var ferdige. Jeg tørket hunden, så måtte jeg tisse så jeg setter meg på do. Mannen som er ferdig å dusje hund, tar og samler sammen t-skjorten og sokkene sine, for dette hadde han tatt av før dusj. Så sier jeg, ta nå med båndet og da.. Nei, det hadde han ikke hender til!? En tskjorte og sokker? DU kan ta det etterpå, sa han. Jeg ble så sint at jeg holdt på å begynne å gråte.. Uff, hormoner i tillegg til støvmani, aint pretty! ;)

Back
Topp