Hund

Elfiol

Glad i forumet
MayDay2021
Flere med hunder som har blitt voldsomt intense? Min hund følger etter meg hele tiden og skal ligge inntil meg konstant :hilarious: Husker han var like ekstrem forrige graviditet og elsket å ligge med hode på magen, selv om hun sparket som bare det inni der :Heartpink

Samme her , hun fotfølger meg over alt :joyful: sitter jeg på en stol , så skal hun helst på fanget da også, helt håpløst :laughing025

Den ene katten min er også sånn, hun er konstant lille-skje når jeg ligger på sofaen :)

Jeg ser ingen forskjell på hundene mine. Men jeg driver oppdrett, så drektighet er ikke så uvanlig i dette huset :hilarious:

Hehe min er også helt vill :P Ho går og å dilter etter hele dagen, skal helst sove oppå meg både i sengen og på sofa, Ho tror selv ho er en liten chihuhua men ho er IKKE det, ho er over 30 kg stor fuglehund :P
Men ho er egentlig mamma sin store baby hele tiden :P

Min riesenschnauzer likte å dutte magen med snuten sin. Hun var EKSTREMT beskyttende da jeg var gravid . med den første var det hun som sa ifra at det var noen inni der før jeg visste det selv.

Min hund vil ikke være med meg, skygger banen hele tiden og var sånn sist også :shifty:

Nææh, ingen forskjell på våre. Får aldri fred til og gå på do eller sitte aleine i sofaen uansett :hilarious:

Her går hun under navnet skyggen:hilarious: men det var hun fra før av også.. hun er der jeg er HELE TIDEN!

Back
Topp