Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denger han????nemi.marselia skrev:
har og ei som er fæl til å stjele mat men ikke så ille. kremter når hun prøver seg (hun trenger ikke hoppe for hun når alt) har vi besøk og hun blir for intens så fjernes hun bare ut av rommet.
Mat fokuserte hunder er veldig vanskelig å få plukket av matstjelingen.
HJELP!! Jeg trenger ALT av tips og råd!!smash skrev:
Jeg er så DRITTLEI av at Laban stjeler mat så fort han får sjangsen!!!!
Er spesielt ungene det går utover, da han skjønner de er små, og han er stor!
Han tar aldri mat fra meg, siden jeg er sjefen, men hvis vi har gjester, hopper han på fanget deres og tar maten og sånn.
Jeg døøør av flauhet!
Her om dagen hadde vi besøk av svigers, og jeg hadde satt skoleboller og noe kakegreier på bordet.
Mens vi sitter å eter, hopper han opp, og tar det han rekker på bordet!
Jeg har så lyst til å grave meg ned!!
Han blir jo bare værre og værre!!!!
Jeg tar han HARDT når han gjør det! Denger han og sier fy!
Han VET at det han gjør er galt, for han bøyer hode og gjemmer seg med en gang!
HVA GJØR JEG??!
Hvis han stjeler fra benken så legger du noe fristende på benken. Til maten har du festet en snor som igjen er festet til fire-fem kaseroller og lokk. Når det går i golvet kommer han til å dø av skrekk, og kanskje det skremmer han fra å stjele fra benken på en stund. Gjør det med jevne mellomrom så han får skrekken ;)Dramadama skrev:
Evt tar du f.eks en brødskive og smører den med sterk chili eller noe han avskyr smaken av.
Hvis det er sånn at du MÅ ha han i samme rom som maten er så får du alliere deg med en spruteflaske og sprute vann på han når han prøver seg på maten.
Vi har aldri bikkjene i samme rom som oss når vi spiser. Ikke fordi de stjeler, men fordi folk flest hater bikkjer som tigger og ser for seg hår i maten og det som verre er ;)
Hvis han stjeler fra benken så legger du noe fristende på benken. Til maten har du festet en snor som igjen er festet til fire-fem kaseroller og lokk. Når det går i golvet kommer han til å dø av skrekk, og kanskje det skremmer han fra å stjele fra benken på en stund. Gjør det med jevne mellomrom så han får skrekken ;)Dramadama skrev:
Evt tar du f.eks en brødskive og smører den med sterk chili eller noe han avskyr smaken av.
Hvis det er sånn at du MÅ ha han i samme rom som maten er så får du alliere deg med en spruteflaske og sprute vann på han når han prøver seg på maten.
Vi har aldri bikkjene i samme rom som oss når vi spiser. Ikke fordi de stjeler, men fordi folk flest hater bikkjer som tigger og ser for seg hår i maten og det som verre er ;)
Fyttikatta skrev:
HJELP!! Jeg trenger ALT av tips og råd!!smash skrev:
Jeg er så DRITTLEI av at Laban stjeler mat så fort han får sjangsen!!!!
Er spesielt ungene det går utover, da han skjønner de er små, og han er stor!
Han tar aldri mat fra meg, siden jeg er sjefen, men hvis vi har gjester, hopper han på fanget deres og tar maten og sånn.
Jeg døøør av flauhet!
Her om dagen hadde vi besøk av svigers, og jeg hadde satt skoleboller og noe kakegreier på bordet.
Mens vi sitter å eter, hopper han opp, og tar det han rekker på bordet!
Jeg har så lyst til å grave meg ned!!
Han blir jo bare værre og værre!!!!
Jeg tar han HARDT når han gjør det! Denger han og sier fy!
Han VET at det han gjør er galt, for han bøyer hode og gjemmer seg med en gang!
HVA GJØR JEG??!
Å vips trylla du bort alt godt jeg potensielt kunne sett i deg for all framtid. Latterlig....
Denger han? Jeg mangler ord...Sannheten skrev:
jeg hadde en 70 kgs newfoundlandshund som stjal all mat han kom over. han hoppa etter maten så fort han så den. avlede han eller si nei var ingen vits for ørene dem var til pynt når han så mat. så jeg satte han i et annet rom når jeg skulle sette mat på bordet eller spise selv for jeg var lei av at maten fikk vinger.turboquattro skrev:
Jeg ville rett og slett plassert ham en annen plass når dere spiser.. Mine hunder tar det som faller på gulvet.. hadde de prøvd på noe annet hadde jeg plassert de på gjesterommet mens vi spiser..Severina! skrev:
smash skrev:
Ja kan ikke du være frekk når DU skriver at du denger hunden din da Anette. Lurt.Sannheten skrev:
Hæ? Frekk? Skjønte jeg ikke..
Sannheten skrev:
smash skrev:
Ja kan ikke du være frekk når DU skriver at du denger hunden din da Anette. Lurt.Sannheten skrev:
Hæ? Frekk? Skjønte jeg ikke..
Det var til kommentaren din om å "ta seg en bolle". Om jeg "denger" noen eller noe så slår jeg hardt og vedvarende på det, så forstår godt at det blir reaksjoner før noen leser beskrivelsen din.