Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en schafer som kommer til å være 1år når baby kommer, er veldig spent på hvordan det kommer til å gå.. Han er veldig oppmerksomhetsyk for øyeblikket [emoji85] Noen som har større hunder som har noen tips?
Samme som her. Viste at hun aldri kom til å gjøre barna noe. Men stolte aldri på hunden. Lar enda ikke barna å hunden være alene. Men nå er det mer for at hun er 10 år gammel og begynner å få vondt i hoftene. Er mer barna jeg ikke stoler på.Sniker fra juni. Da vi fikk førstemann brydde faktisk ikke schafertispen vår seg noe særlig.. samboer hadde med noe hjem fra sykehuset før vi kom hjem, som luktet av baby, men hun var ikke interessert. Vi tilbød henne å lukte på baby når vi kom hjem fra sykehuset, og hun var ikke interessert da heller. Hun kunne lytte hvis baby gråt eller lagde lyd, men generelt oppsøkte hun ikke baby før baby begynte å ligge litt på gulvet og sånn. Hun var veldig forsiktig, kunne prøve å gi baby en hundeleke for å invitere til lek (fikk dårlig respons fra baby ) og har egentlig ikke brydd seg noe spesielt siden. Men hun har alltid vært interessert i å være der vi og baby er, så er vi på gulvet legger hun seg ved siden av oss. Nå som gutten er tre år, hilser hun på han og uttrykker glede når han kommer hjem. Jeg var aldri redd for at hun skulle gjøre baby noe, men jeg lot de aldri være alene
Samme som her. Viste at hun aldri kom til å gjøre barna noe. Men stolte aldri på hunden. Lar enda ikke barna å hunden være alene. Men nå er det mer for at hun er 10 år gammel og begynner å få vondt i hoftene. Er mer barna jeg ikke stoler på.
Barna mine elsker å kose med hunden. De kan godt ligge på gulvet å bruke henne som hodepute. Hun godtar alt. Det jeg er redd for er at de skal komme borti et punkt som hun har vondt og hun skal bite i ren refleks. Er jo ikke akkurat så hun kan si au. Men hun er veldig flink til å gå på sin plass når det blir nok for henne. Og barna vet at når hun går dit skal de la henne væreJa enig med deg, det er mer barna jeg ikke stoler på også. Spesielt andre sine barn, for de kan bli veldig intense mot henne siden hun er så "snill". Vår sønn er veldig lite interessert, han "oppsøker" henne aldri (men de er ikke alene uansett). Og vet jo aldri, plutselig kan han jo finne på å gjøre noe..