Hund og løpetid.

Hylei

Elsker forumet
Noen tips? Har hun for det meste i buret sitt ettersom jeg ikke har kommet meg på dyrebutikken å kjøpt truse/innlegg. Er så ekkelt med blodet etter gulvene..

vaar vovve faar paa seg pampers med hull til halen

Hunden her har også løpetid, men er heldig med at hun er ekstremt påpasselig med å vaske seg så det aldri blir flekker på gulvet. Men hva med en barnetruse som du klipper hull til halen og noe dopapir i?

Truser str. 3 år hvis du har. Funker mye bedre enn tispetruser! klipp et hull til halen.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Truser str. 3 år hvis du har. Funker mye bedre enn tispetruser! klipp et hull til halen.

det skal jeg prøve neste gang

vi har kjøpt sånn som vi kan ha truseinnlegg i, funker jo det og

Tror den ville falt av henne da, har en miniatyr hund.

Da hadde jeg mekket noe enkelt.
Gaffatape og en gammel liten truse kan gjøre underverker. Heller det enn å sitte i bur ihvertfall [:D]

Bruk fantasien, lag en truse av en gulpeklut eller noe, så har du ett bind inni der....er i grunn ganske enkelt. Så slipper stakkaren å sitte i bur hele tiden.

har du ikke bind eller truseinnlegg som du bruker?
jeg kjøpte first price sine som hunden vår brukte.. kaste vekk mye penger på dyrebutikken for bind når man kan kjøpe billige på matbutikken gidder jeg ikke nei[:)]

ORIGINAL: Hylei

Tror den ville falt av henne da, har en miniatyr hund.

da tar du en gammel truse som er din, klipper hul til halen og knyter den på toppen eller noe...

Libero up and go nr 7 bruker tispa mi når hun har løpetid[:D]

Back
Topp