Hund og krabbene baby

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Da er baby blitt aktiv i huset, og har funnet vannskålen til bikkja.... :banghead:
er det noen som har gode råd til hvordan vannskålsystem vi kan ha til puddelen vår som mini ikke får veltet?
skulle tro vi hadde god erfaring etter storebror, men fant aldri noen god løsning:hilarious::banghead:
Tips? Anyone? Vannet må stå på kjøkkenet, ikke alternativ å flytte det til andre plasser i huset.

Da er baby blitt aktiv i huset, og har funnet vannskålen til bikkja.... :banghead:
er det noen som har gode råd til hvordan vannskålsystem vi kan ha til puddelen vår som mini ikke får veltet?
skulle tro vi hadde god erfaring etter storebror, men fant aldri noen god løsning:hilarious::banghead:
Tips? Anyone? Vannet må stå på kjøkkenet, ikke alternativ å flytte det til andre plasser i huset.
4690F3DF-6CA7-45A5-984D-B1D72771C969.jpeg
noe sånt noe kanskje?

Vi hadde noe lignende når vi hadde hund, litt finere enn å bare ha skålene på gulvet og syns jeg :D
Ja, veldig enig i den altså! Vi har bare en helt ordinær vannskål i sølv, men matskålene er sånn avansert for å sørge for at han spiser saktere.... blir lissom ikke så pent da:hilarious:

Står vel ganske stødig med 4 bein. Helt til ungen begynner å reise seg opp ved å ta tak i skåla:p

så om en måned eller to er vi tilbake til det problemet igjen:hilarious:
Skulle ønske vi hadde Irsk ulvehund som kunne ha vannskåla på kjøkkenbenken ass:hilarious:

Vi hadde stativ, det brydde ungen seg lite om, så det gikk helt fint. Men her kommer jo ulike barns personlighet inn :p

Vi satt opp grind inn til kjøkkenet :P
Bikkja ga beskjed om når han ville ha vann, slapp han da inn, og slapp han ut igjen når han var ferdig ;)

Vi satt opp grind inn til kjøkkenet :p
Bikkja ga beskjed om når han ville ha vann, slapp han da inn, og slapp han ut igjen når han var ferdig ;)

det kunne også vært et alternativ! Finnes jo grinder som ikke må skrues fast vel:D

Vi hadde stativ, det brydde ungen seg lite om, så det gikk helt fint. Men her kommer jo ulike barns personlighet inn :p

jeg har barn som eeeeeeeeeeelsker vann og skåler med vann i...... tror d er sånn magnetfelt:hilarious:

Tenker grind! ☺️ Vann er jo magisk for små fingre, haha! Storesøster var slik med kattematen, men ga seg etterhvert.

Hundevannet står hos oss på flisene på vaskerommet (da hunden slafser noe så grassalt at det ikke kan stå på parketten på kjøkkenet eller i stua :p ) - når den tiden kommer så tenker jeg jeg setter opp grind og lar hunden gå inn dit med gjevne mellomrom :)

Her er lillemor 11 mnd. I starten satte jeg bort vannskåla om vi var på kjøkkenet. Nå begynner "nei" å sitte, så nå krabber hun bort til vannskåla, putter hånda nedi, rister på hodet og sier "nei-nei" :shy::hilarious:

Velter den ihvertfall ikke over lengre da...!

Her bruker vi stor keramikk skål, den er bly tung om du velger stor str. Det går fint til liten hund også:) . Så her er det bare en periode med litt plasking. Men nå setter vi opp vannskåla, så får bikkja få vann senere. Gått velig fint det. Dette er 3 barnet .

Back
Topp