Hund og graviditet

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Merker hundene deres at det er noe på gang? :) Jeg er helt sikker på at vår merker/lukter det. Hun har vært mye mer klengete på meg, og nå har hun begynt å ligge med hodet på magen min i sofaen <3

Her om dagen ropte mannen min på henne, men hun ville ikke gå en meter fra meg, så hun satte seg midt mellom bena mine og nekta å komme.

De er så rare og fine disse dyra:rolleyes:

Min vart klegg når jeg var gravid. Var nesten litt travelt til tider. Men utrolig søtt da :)

Nope, tror ingen av dem merker noe som helst, i hvert fall bryr de seg ikke :p
Tror absolutt at noen hunder merker at det er noe på gang! Hørt flere fortelle at hundene blir mer kosete og opptatt av å ligge på/ved magen :)

(Ingen erfaring men.. ) Så søtt :grommit (Vil tro at de merker noe, kanskje litt variasjon mellom rasene,men hvorfor kan jo være mange grunner, Merker lukt, merker følelser osv...)

Våre merker nok ikke så mye tror jeg. Hender de ligger på magen, men det er nok fordi den er myk:bag: minste skal gå på magen min så tror ikke han bryr seg :hilarious:

Da jeg var gravid med første, var hunden min plutselig veldig overbeskyttende allerede før positiv test. Passet på meg, både når vi møtte andre mennesker og dyr, og diltet etter meg overalt inne. Ville slikke og snuse meg på magen også. Denne gangen reagerer han ikke så mye. Litt mer kosete, men det er alt. Hunder er snåle og fine dyr! :happy:

Vår bjeffer eller «boffer» mer til lyder og div. Skal inn under teppet i soffan og legge seg mellom beina mine med hode på magen min. Skjønner ikke hvordan han får puste:p var sånn sist og. Helt gal når det ringte på døra etter lillemor kom til verden. Så vi måtte be besøk om å ringe på telefonen og gi beskjed når de var utenfor i tilfelle lillemor sov. Det gikk heldigvis over etter vært.

Vår er mye mer klengete på meg, skal ligge på meg, og få kos hele tiden. Er også mer var for lyder og bjeffer mer på dette.

:)

Merker ikke så mye , mine er klengete på meg uansett og skal helt ligge inni meg :hilarious:

Har ikke hund, men merker at både katten min og spesielt katten til venninna mi er veldig på meg for tiden. Koser og har en labb borte på meg hele tiden. Koselig og da ☺️♥️

Back
Topp