Hund og gravid

CHG

Betatt av forumet
Har hørt tidligere at noen kan merke på hunden at den forandrer seg når "matmor" blir gravid. Noen med som har opplevd dette nå eller i tidligere svangerskap? :)
 
Våres hunder lar meg ikke i fred. Jeg tilbringer mine kvelder på sofaen med en giganthund vedsiden av meg en mellomhund og katt på fanget ! Slik var det med nr 1 også..aldri fred og få
 
  • Liker
Reactions: CHG
Våres hunder lar meg ikke i fred. Jeg tilbringer mine kvelder på sofaen med en giganthund vedsiden av meg en mellomhund og katt på fanget ! Slik var det med nr 1 også..aldri fred og få
Hehe herlig! :D Vår hund dilter alltid etter meg, så jeg kommer kanskje ikke til å merke noen stor forskjell :p
 
Sist var kattene til mamma og den minste bikkja helt grim etter å ligge oppå magen min! Var umulig å bli kvitt de :p jeg er allergisk så vil helst ikke ha de så nært innpå meg, men måtte bare godta det.
 
  • Liker
Reactions: CHG
Bikkja her dilter alltid etter meg og skal alltid ligge mellom beina mine med hodet på magen så merker nok ingen forandring nå!:) forrige svangerskapet ble bikkja litt småfornærma når hun lå med hodet på magen min og bebis sparket henne!:):)
 
  • Liker
Reactions: CHG
Det gjelder de fleste dyr faktisk :) de merker hormonforandringene..
Katta vår skal "passe på" meg hele tida nå om dagen, og bare ligge på meg/på magen min :p
 
  • Liker
Reactions: CHG
Nei, jeg har ikke merket noe på mine.
Men har hatt venninner som har merket det på sine hunder.
 
  • Liker
Reactions: CHG
Sist var kattene til mamma og den minste bikkja helt grim etter å ligge oppå magen min! Var umulig å bli kvitt de :p jeg er allergisk så vil helst ikke ha de så nært innpå meg, men måtte bare godta det.
Hehe så morsomt! :p
 
Ingen forskjell her :p
 
  • Liker
Reactions: CHG
Back
Topp