Hund og/eller katt?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Går det ikke an å være både kattemenneske OG hundemenneske? Hører stadig folk spør "er du hundemenneske eller kattemenneske du da?" Jeg har svart at jeg liker begge dyrene til flere folk, og det går tydeligvis IKKE an .

(Nå høres det ut som alle mine bekjente går å spør om dette, men det er altså ikke tilfelle ).

æ like både hund å katt :) men syns hæst e bæst, så bruke å sei at æ e hestejenta :)

Når jeg får et slikt spørsmål føler jeg et lite press til å velge en side, så jeg svarer "Jeg er dyrkjær" i stedet 

Jo, det er klart det går an! Jeg er både kattemenneske og hundemenneske. Har to katter, og om to uker har jeg en hund også. Men har hatt samme diskusjon flere ganger, og en gang fikk jeg beskjed om at nå fikk jeg faktisk velge side!! Hehe..

jeg synes det er mer naturlig å like begge dyrene enn å kun like den ene. liker man dyr så liker man dyr. man kan jo ha preferanser innen hvilket dyr man selv føler man får best sosialt samvær med og som passer livsstilen, men å like det ene og ikke det andre er for meg rart... det er dessuten mange forskjelligheter fra hund til hund og fra katt til katt.

Mrs Lutz skrev:
jeg synes det er mer naturlig å like begge dyrene enn å kun like den ene. liker man dyr så liker man dyr. man kan jo ha preferanser innen hvilket dyr man selv føler man får best sosialt samvær med og som passer livsstilen, men å like det ene og ikke det andre er for meg rart... det er dessuten mange forskjelligheter fra hund til hund og fra katt til katt.

AGREED! 

Det går vel an, men jeg er kattemenneske!

Det er noe med hunder og den underdanigheten man forventer. Hunden skal stå nederst på rangstigen i familien med den største selvfølge.

Katten står over eller utenfor dette "hierarkiet". Det sto så godt skrevet et sted "Her kommer Gud og hun er en katt!"

skjura skrev:
æ like både hund å katt :) men syns hæst e bæst, så bruke å sei at æ e hestejenta :)

hehe akkurat samme her, men har to katter og to huder og rir mange dager i uka også =)

Liker alle dyr jeg, så lenge de har pels :P Hehe..

Men alt av småkryp, slanger osv, USJ! :P

Selv har vi to katter og har nettopp kjøpt oss hund :D

Jeg syns det er stor forskjell på hund og katt egentlig..
Hvertfall i mitt tilfelle:P

En hund krever myyyyye, men man får også mye tilbake!
En bestevenn for livet!

Mens katter er baaaare kos! Mine katter er supermasete, mjauer bare de ser meg, sover på magen min om natta osv! Heeerlig!

Jeg er kattemenneske. Har hatt katt siden jeg gikk i 1. klasse..
Men så møtte jeg gubben, som er allergisk mot katt Så nå har vi hund. Liker hunder også da. Så er vel begge deler ;)

Back
Topp