Hot*Mama
Gift med forumet
På mandag som var, var jeg hos mamma og spiste frokost da hun hadde besøk av en venninne fra Stavanger som så gjerne ville treffe meg og Ingrid igjen. Da vi kom inn så vi fort at de hadde med seg deres ett år gamle wheaten terrier, Balder, som hoppa og bjeffa og ble kjempe glad for og hilse på besøket som kom[:)] Jeg har hatt hund før jeg fikk lillemor, men pga flytting og styr måtte selges- noe som var det verste jeg noen gang har gjort i mitt liv[:(] Har vært helt syk på ny hund helt siden, men har jo måttet legge det på hylla iog med at det blir uaktuelt med valp da vi har så små barn. Tilbake til venninna til mamma; Hun har også mammaen til Balder, og fant ut at det ble for mye for henne med to hunder, og lurte på om jeg var interesert i og kjøpe han- og JA selvsagt var jeg det, da den er ett år, allerede oppdratt og dresert OG stueren, da er liksom alt valpestyret over, og det blir ikke fullt så mye arbeid fra begynnelsen[:)] Så nå har jeg altså sagt ja til og kjøpe han, alt er avtalt og jeg skal hente han i Stavanger på søndag!
Dere med erfaring, hva synes dere? Er jeg steingal som har tatt på meg ansvaret for en hund i tillegg til jenta mi på 15mnd og en til i vente i Juli?[;)] Og hvordan er det og ha hund når man har barn?
Dere med erfaring, hva synes dere? Er jeg steingal som har tatt på meg ansvaret for en hund i tillegg til jenta mi på 15mnd og en til i vente i Juli?[;)] Og hvordan er det og ha hund når man har barn?
Så sant hunden er vant til småbarn så går det nok fint. Her hjemme går det kjempebra. Hunden er ganske rolig så vi var heldig med det. MÅTTE gi etter da far i huset fikk tilbud om ei dyktig jaktbikkje.[:D] Har ikke angra et sekund.