Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ephexita
Det går veldig bra det :)
Må bare ta litt forhåndsregler.
Som å passe på at når du ikke er i rommet og har full oversikt så ligger småen så hunden ikke kommer til.
La hunden få bli kjent med det nye familiemedlemmet.
Veldig viktig: Ikke gi hunden mindre oppmerksomhet og vær på vakt etter tegn til sjalusi, eller at hunden skal passe veldig på deg eller den lille (i forhold til mammen)
Det pleier å gå veldig bra, men man skal alltid være på vakt. Uansett hvor mye man stoler på hunden kan de også være uberegnelige iom at de lever i nuet.
Det går nok bra skal du se :)
Meld deg inn på forumet på eukanuba sine sider, der er det veldig mange som har goood peiling :D
ORIGINAL: mirakelimage
jeg har ei rottistispe på 19 mnd som rekker og bli 2 år når nurket kommer, og det tror jeg går kjempe fint.. hun takler barn veldig godt og har sosialisert med både store og små fra begynnelsen av.. men som sagt over så må man alltid ha overblikket og ikke være naiv.. hunder er dyr! men jeg ser på min no at hun vet at jeg har noe i magen ;) la hunden bli kjendt med barnet og ikke glem den ,., så går det så bra så.. [:D]