Hund og baby

Har tre bortskjemte stk. De er veldig forsiktige rundt henne. Tispa er redd babyen :P lillebror lukter på men kan ikke leke med så da er babyen uinteressant. Men han vil gjerne stå nedenfor når set skal skiftes bleier! Storebror vil ligge ved siden av og passe på, han får vaske henne litt på hodet. Hvis hun begynner å grine mens han er ved siden av henne så hopper han vekk og ser på meg som om at "jeg gjorde ingenting jeg lover! !".
Så her går det veldig fint :) de er 9, 8 1/2 og snart 8 år.

Har ei blandingsbikkje på 3 år, unger på 5 år, 3 år og snart 3 mndr. :)
Har gått strålende etter babyen kom til. Nå har vi ei bikkje bikkje, og ikke en bortskjemt sofasliter :P Hehe..

Her er hunden stort sett på plassen sin når den er inne, på vaskerommet (med døra åpen inn til stua), også er den ute i hundegården sin på dagtid. :) alltid hatt det sånn, å tror ikke den merket så mye til at det kom en baby i hus. Bikkja blir bare veldig veldig glad når bebis skal sove i vogna, for da blir det ofte tur ;)

Det går veldig veldig fint:) vi har fått tre tette barn og har ei tispe på snart fem år.. Ho elske dem, og legg seg gjerne nede sammen med sistemann når han tar kveld.. Ho er sofagris, sover i senga lamme meg på natta og er en smule bortskjemt :)

Mine har vært på "feri" til nå, kom hjem i dag :)
De har vært på besøk tidligere og det går veldig bra, hun på 4 vil ikke borti baby helst og hun på 8 vil snuse litt på han men ikke mer enn det :)
Mine er små bortskjemte putedronninger og veldig mammadalte, men tror nok det skal gå helt fint :)

Vi har fire hunder, to av de står ute i garan på dagen, de to andre er inne med meg, de ute er 2,5 og 1,5 år, og de inne er 6 mnd og 6 år, begge kommer gjerne opp å sofan og lukter på henne, de bryr seg ikke noe om hun lager lyd, valpen er veldig snill, men må jo passe på, hun kan jo bli litt brå, er jo bare valp..:) de to ute er inne på kveld/ natt, og de er litt mere forsiktig...

Vi har fire hunder, to av de står ute i garan på dagen, de to andre er inne med meg, de ute er 2,5 og 1,5 år, og de inne er 6 mnd og 6 år, begge kommer gjerne opp å sofan og lukter på henne, de bryr seg ikke noe om hun lager lyd, valpen er veldig snill, men må jo passe på, hun kan jo bli litt brå, er jo bare valp..:) de to ute er inne på kveld/ natt, og de er litt mere forsiktig...

Makk for svar! Ja, man må jo følge med - men det gjør man kanskje uansett med babyen. Jeg har ingen erfaring og klarer ikke å se for meg hvordan det vil bli. Sikkert defor jeg er litt spent :)

Back
Topp