Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken rase er det? Vi har også prøvd vaksine. To perioder og rundt 3000 for hver. Syntes heller ikke den hjalp så vi stoppet. Hvor kjøper du malaseb? Og prednisolon er kortison eller?Ja! Kjenner godt til det. Vasker han i Malaseb. Bruker allergifôr, men synes vel egentlig ikke at han blir så mye bedre av det. Har hatt han på allergivaksiner hver 14. dag, men synes ikke det var så superbra heller. Så den har vi kuttet ut. Det viktigste er bading med Malaseb. Han er bedre når han er tørr i pelsen og ikke oljerik pels. Men det blir aldri 100% bra. Han slikker mye på labbene, og da er det viktig med distrahering. I de verste periodene kan han få en lav dose prednisolon. Mye jobb med det igrunn.
Hvilken rase er det? Vi har også prøvd vaksine. To perioder og rundt 3000 for hver. Syntes heller ikke den hjalp så vi stoppet. Hvor kjøper du malaseb? Og prednisolon er kortison eller?
Ja, vi prøvde to doser men synes ikke det ble noe bedre. Da de koster 3000 pr. dose gadd vi ikke fortsette.Vi har en katt med det samme. Og han må gå på medisin, for det er det eneste som funker. Medisinen tas hver mnd, injeksjon. Medisinen lages kun til han akkurat han og en liten flaske holder nesten ett år.
Har dyrlegen snakket om denne medisinen?
Hvor lenge må det fryses? Holder det at jeg legger en porsjon i fryseren som da blir liggende et døgn? Hun får ikke være i hverken seng eller sofa, så det er ikke noe problem, men ellers takk for tips!Vi har en staffordshire bull terrier med allergi. Nå er han i veldig fin form, men tidligere klødde han veldig.
Vi har som jeg ser andre skriver brukt vaksine på han. Fikk den spesial laget fra England. Den brukte han i ett år (ca en sprøyte i mnd).
Ellers har vi etter litt prøving funnet ut av han fungerer best på eukanuba sitt allergi-for. Dette måtte vi fryse før for å bli kvitt midden, men nå slipper vi det.
Vi har en sjampo kjøpt hos dyrlege som er bra for han (husker ikke navnet nå) men det er sjelden han trenger å bli dusjet med den.
Ellers måtte vi bytte ut stoff sofaen med skinn/Hud. Først nå kan vi ha litt pynte puter og tepper i sofaen, det var fy fy før. Og da sier det seg selv at han ikke bør sove i sengen med oss...
Jeg lurer nesten på om han har vokst allergien litt fra seg, han er i så fin form. vi flyttet i høst, så nå har han større plass å boltre seg på, og han er mer ute. Dette hjelper og!
Håper deres hund blir bedre![]()
Hvor lenge må det fryses? Holder det at jeg legger en porsjon i fryseren som da blir liggende et døgn? Hun får ikke være i hverken seng eller sofa, så det er ikke noe problem, men ellers takk for tips!
Hvor lenge må det fryses? Holder det at jeg legger en porsjon i fryseren som da blir liggende et døgn? Hun får ikke være i hverken seng eller sofa, så det er ikke noe problem, men ellers takk for tips!