Hund i dyreparken

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Er det noen her som har benyttet seg av hundegården til dyreparken i Kristiansand?
Vurderer å ta hunden med på ferien, men skeptisk til å la han være alene i hundegården hele dagen.
Har de god plass eller er det et bur? Skygge og lufting? Mulighet for friskt vann? Kan andre mennesker komme seg inn til han/plage han? Han har blitt dårlig behandlet i hundegård før, så vil selvfølgelig ikke gi han fæle opplevelser.
Har god mulighet til å la han bli hjemme, ønsker bare ha han med fordi vi skal så mye annet enn dyreparken når vi først drar så langt, og resten kan han være med på.

Vi hadde hunden vår der i fjor. ikke noe problem det, men du ordner alt selv, med mat og vann.
Så vidt jeg vet er det bare andre hundeeiere som er der, så vil tro ingen av dem plager andres hunder.
Tak over gårdene. Ikke store plassen, men større enn er bur.
Våres er vandt til hundegård, så det gikk helt fint,men vi hadde med teppe hans og en leke han drar rundt på.
Lufta han ca 3 ganger i løpet av dagen. Men mest for kos, oppmerksomhet og en liten godbit :)

Men er det mulig for hvem som helst å gå inn her? Eller passer noen på at ingen går inn der bare for å se på hundene?

Men er det mulig for hvem som helst å gå inn her? Eller passer noen på at ingen går inn der bare for å se på hundene?

Står i linken at man får stempel når man har leid et bur, så man kan gå inn og ut selv, og man har kun nøkkel til eget bur. Så tolker derfra at det kun er de med stempel og som selv har leid et bur, som får gå inn og ut.

Står i linken at man får stempel når man har leid et bur, så man kan gå inn og ut selv, og man har kun nøkkel til eget bur. Så tolker derfra at det kun er de med stempel og som selv har leid et bur, som får gå inn og ut.
Man trenger stempel for å gå ut av parken, for å komme inn igjen. Hundeparkeringen er på utsiden og med adgang fra utsiden av parken, for man får ikke ta med hunden inn. For meg så det helt åpent ut inn dit.
Om det står noen å passer på vet jeg ikke, da ville jeg ringt for å høre. Det er jo en inngang til parken like ved (ikke hovedinngangen).

Har du noen som kan passe den denne dagen. Gikk tilfeldigvis forbi hundebura i dag men la ikke så merke til hvordan bura og slikt ser ut, men la merke til at det var et skikkelig hundeleven der. Så med så mye støy vil jeg tro noen hunder kan bli slitne av dette i mange timer. Det står gjerne 2-3 ansatte like ved som passer på trafikken hovedsakelig, mulig at de også sjekker gjevnlig til hundene.

Har du noen som kan passe den denne dagen. Gikk tilfeldigvis forbi hundebura i dag men la ikke så merke til hvordan bura og slikt ser ut, men la merke til at det var et skikkelig hundeleven der. Så med så mye støy vil jeg tro noen hunder kan bli slitne av dette i mange timer. Det står gjerne 2-3 ansatte like ved som passer på trafikken hovedsakelig, mulig at de også sjekker gjevnlig til hundene.
Ja da har han det nok best hjemme, så slipper han bli stresset

Back
Topp