Hund eller katt?

Hundemenneske men det har ikke vært forenelig med livsstilen vår:-/

Hadde også en katt vi var veldig glad i, var mer forenelig med livsstilen vår:) men dessverre forsvant hun for et år siden:-/
 
Nei takk til begge deler.. men hund er bedre enn katt syns jeg.
 
Hundemenneske :)
 
Katt,uten tvil. :Heartbigred Vi hadde katt inntil for ett par år siden, men hun ble syk og måtte avlives; Nå har vi ingen dyr.
 
Hund all the way<3 katter er kjempekos, men de er litt mer lunefull og jeg er kjempeallergisk så det ødelegger litt:hilarious:
 
Veldig kattemenneske. Har en skjønn pus som gir masse glede hele døgnet. Kan syntes bra om noen hunder også, men de lukter så fælt atte, og opp i ansiktet hele tiden, det liker jeg ikke. Katter passer meg nok bedre uansett :)
 
Hund, redd for katter. Rart det der, finnes ikke redd noen hunderaser, men du får ikke meg bort til en katt. For meg er de altfor uberegnelige. :nailbiting:
 
Er du hundemenneske eller kattemenneske?
Eller begge deler?
...Eller kanskje du er marsvinmenneske?:hilarious:
Hund! Men oppvokst med begge deler så glad i katt og. Skiftet litt mening etter noen år.
 
Ja, takk, begge deler!
Vi har en hund og to katter. :)
 
Like både hund og katt, men er mest kattemenneske. Vokste opp med begge deler,og med fugler. Liker alle dyr egentlig, har bare fugler nå . Håper vi på sikt kan finne plass og tid til katt, men vi får se.
 
Har katt - men i grunnen ikke noe kattemenneske. Det er bare så mye styr med dyr som må passes i ferier og alt annet som følger med. Litt lei kan man si, blir ikke flere dyr her i hus etter katta i alle fall. Og hund vil jeg aldri ha, mtp hvor knyttet man blir opp mot lufting og reiser ol.
Altså de krever sin dose oppmerksomhet og med tre tette barn i hus har man nok av de som krever sitt...
 
Begge deler, alle dyr generelt!

Har to store hunder og to katter :joyful:
 
Ja takk begge deler :D
Vi har katt nå, og det kan hende ho skal få lov til å være enehersker, men det blir hund en dag :)

Vi har blitt så knytta til ho vi har nå og broren som døde for noen år siden at jeg ikke er sikker på om vi ønsker katt igjen med det første, men når vi er ferdig med IVF prosesser og kanskje har litt større hage så kunne vi godt tenke oss en hund :)
 
Hundemenneske:D

Kan ikke fordra katter (av den enkle grunnen at de bare er i veien, og plager hunden vår). Er ikke så veldig sjarmerende når de driter i hagen eller på trappen vår:eek: Og sykt irriterende når de finner ut at de skal tråkke rund på bilene:rolleyes:
 
Back
Topp