hund eller ikke hund :(

Takk alle sammen :)

er litt sånn jeg føler det og .. ingen dyr, ingen meg og føler jeg har sett dyr på vent lenge pga vi ikke har kjøpt vårt eget og holdt på med utdanning så vi har flyttet på oss så har ikke skikkelig fått kjent på savnet før nå :(

MammaTilEmilie skrev:
Takk alle sammen :)

er litt sånn jeg føler det og .. ingen dyr, ingen meg og føler jeg har sett dyr på vent lenge pga vi ikke har kjøpt vårt eget og holdt på med utdanning så vi har flyttet på oss så har ikke skikkelig fått kjent på savnet før nå :(

Håper virkelig dere kan bli enige en dag, for jeg vet akkurat hvordan det er å ønske seg dyr!
Og ikke minst hvor mye selskap det er!

Jeg er også slik at for å fungere må jeg ha dyr rundt meg, så jeg kunne ikke vært med noen som ikke lot meg ha dyr. Var en som prøvde å få meg til å kvitte meg med alle dyrene mine, og for å si det sånn, vi var ikke et par lenge!

Jeg hadde hund da jeg møtte x`en.. og det var jo på en måte greit for han.. måtte jo det.. tok han meg.. så tok han også hunden min. Jeg ville ha 1 til.. i alle fall etter at min var borte.. men det kunne jeg bare glemme.. han hadde nektet plent!

Ble slutt like etter at jeg måtte avlive min.. nå 1 år senere har jeg en ny valp;)

Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde vært i din situasjon.. for meg så er det nesten utenkelig å ikke ha dyr.. synes det er masse kos.. og ikke minst for barnet også! De har bare godt av det;)

Kan du ikke overtale han på noen måte da? Si at du skal ta mesteparten av ansvaret osv.. Er han ikke til å rikke?

Back
Topp