Hun vil bare sitte ikke ligge...

Trulte74

Forumet er livet
Blir illsint hvis hun blir lagt ned... Prøver å reise seg selv, (misunner de magemusklene[:D]). Men er det ikke for tungt å skulle sitte for en baby på 3,5 mnd???

Hei hei

vår lille jente er akkurat likedan, hun har villet sitte rett opp nå sikkert i snart et par måneder, og det ser ut til å gå bra. Hun er litt "fremoverbøyd", men vi passer på så det ikke blir altfor tungt for henne... stakkars de har jo fortsatt litt tunge hoder i forhold til resten av kroppen...

Ser ut til å gå bra altså, kan jo ikke nekte henne, hun stråler som en sol bare hun får være oppe og se seg rundt om kring. Så... Ikke tenk på det du, går nok greit.

Meg

Kjenner meg litt igjen der ja... Alexander vil helst sitte eller stå han. Så vi holder han litt på fanget og hvis vi holder han i fingrene eller rundt livet så reiser han seg selv.
Da Christian var 3 mnder så ville han ikke ligge i vogna da vi var i syden så vi bygde opp bak ryggen hans med dyne o.l så han nesten satt, men veldig tilbakovervendt. Trivdes med en gang han .
Prøv deg frem er mitt råd. Man ser fort om de syntes det er ok eller ikke.
Klem

Ja,en selv kjenner jo sitt eget barn...[;)]
Vi har brukt dyne for å bygge opp litt i ryggen,og da kosa hun seg glugg ihjel!

Mamma'n min løfta litt på ryggen i vogna til JR - så han fikk ligge litt på skrå oppover, liksom.. (da hun skulle på "bestemor-tur" med han)
Han er jo kjempenyskjerrig på alt som skjer rundt seg, så jeg har ikke hjerte til å legge han helt flat så lenge han er våken[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Mamma'n min løfta litt på ryggen i vogna til JR - så han fikk ligge litt på skrå oppover, liksom.. (da hun skulle på "bestemor-tur" med han)
Han er jo kjempenyskjerrig på alt som skjer rundt seg, så jeg har ikke hjerte til å legge han helt flat så lenge han er våken[8|]

Ja, det er akkurat det de er... tror de ikke vil ligge på rygg for de tror de går glipp av noe.. hehehe..

Klem

Noen av ungene som sitter selv ennå?[8|]

JR liker veldig godt å "sitte oppe" - men kan ikke sette seg opp selv ennå, så han får ikke sitte mer enn bittelitt på fanget[;)]

Setter ryggen opp i vogna jeg så har hu dyna som litt støtte.
Er et par mnd siden hu bare skulle sitte på fange vårt ikke ligge i armen lenger.
Så her får hu lov [;)]

Har visst gitt opp å prøve å tvinge han til å ligge[8|]
Går jo ikke!!
Men når han blir trøtt så legger han seg jo bakover, da.. noen som vet om det er farlig?[8|]

Back
Topp