Hun tar knekken på meg

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Lillesøster er helt grusom om dagene....
Hun vill ingenting,allt er nei og hun slår skriker klorer spenner osv.
Vi tar henne med på gangen for å prøve å snakke med henne,men hun blir bare helt rabiat,og verken ser eller hører på oss.
Vet ikkje hva vi skal gjøre. eg blir helt gåenm og tårene kommer opptil flere gange om dagen....
Noen andre som har det slik eller har hatt det slik?

ikke lett ....det eneste ærfaringen jeg har ...er at elste jenta vår blei ganske slem og sur mot spesielt meg,men også gretten  med  andre også  , men jeg fant ut at jeg måtte bruke mer egen tid med henne , prøve å ver mer oppmerksom på henne  ,gikk bort å bare gidde henne en klem oftere  ,tok på henne og skrøyt ekstra... så ble blei hun helt normal igjen:-) ,

i  perioder som mamma så blir jeg utslitt  og jeg syns faktisk det kan ver vanskeligt når  jeg har mitt egent barn helt opp i "halsen "...men  det går ofte fort over ...

ellers så har barna  oppturer og nedturer som oss alle andre ...ønsker deg lykke til..

her har vi også noen dager som man har lyst til å henge ungen på veggen og gå...

han er visst slik i bhg også, vil ikke høre, og gjør som han selv vil... frustrerende, men dog enda viktigere å holde grenser og konsikvenser...

*klemmepå*

Gratulere med spiren btw =)

kjenner meg godt igjen.... slik er det ofte her også.
Veldig fortvilende, vet ikke helt hvordan dette skal løse seg.
Håper det er en fase som snart er over...

Back
Topp