Vaniljemuffin
Glad i forumet
Hei alle sammen! savner dere så masse! er så sjeldent jeg er her inne, er kun for at dagene bare ikke strekker til! nå sliter jeg så ille med å få snuppa til å spise!! Hun er nysgjerrig på vår mat, men den spiser hun kun av vår tallerken... i dag har hun kun spist 1 halv brødskive og 2 mariekjeks.. ingenting annet får jeg i henne, melk har hun kuttet ut tvert... kumelk vil hun ikke ha og det eneste som går ned er vann og saft..
hva slags tips har dere? hva gir dere barna deres?
her har jeg prøvd
makrell i tomat
kaviar
egg
kremost med pepper og krydder
philadelfia
banos
leverpostei
bacon ost og pepperoni ost
smør
gulost
prim
skinke
men dette er MAKS 1 brødskive så vil hun ikke ha mer...
det er jo veldig lite med bare dette å spise siden kl 6 i dag tidlig! men hun vil jo ikke ha noe, så vil ikke tvinge henne i noe.. hun har vært sånn i litt over ei uke nå.. jeg syns hun begynner å bli tynn og samme gjør sambo... helsestasjonen har ikke tid til å ta meg inn før kontroll i slutten av denne mnd...
har dere noen ideer?
hva slags tips har dere? hva gir dere barna deres?
her har jeg prøvd
makrell i tomat
kaviar
egg
kremost med pepper og krydder
philadelfia
banos
leverpostei
bacon ost og pepperoni ost
smør
gulost
prim
skinke
men dette er MAKS 1 brødskive så vil hun ikke ha mer...
det er jo veldig lite med bare dette å spise siden kl 6 i dag tidlig! men hun vil jo ikke ha noe, så vil ikke tvinge henne i noe.. hun har vært sånn i litt over ei uke nå.. jeg syns hun begynner å bli tynn og samme gjør sambo... helsestasjonen har ikke tid til å ta meg inn før kontroll i slutten av denne mnd...
har dere noen ideer?