hun spiser ikke(laaaaangt)

*Grey*

Elsker forumet
Mailykke <3
uff... dette har vært noen tøffe døgn[:(]
er så sliten at jeg er kvalm og svimmel, får ikke reise hjem før tidligst i morgen, men synes det er helt greit å være på sykehuset, vi er værtfall trygge her[:)]

Ina har ikke kastet opp siden i går nå, men fårikke i henne mat[:(]
jeg prøver å legge henne til puppen hvært måldid,men jeg har ikke nok melk.
Har pumpet med en og en halv times mellomrom nå i to døgn[&:] det jeg får ut er ca 20 ml tilsammen, men i dag tidlig etter tre timers etterlengtet søvn kom d 80 ml[:D]
men det ser ut som det var en engangstilfelle[:'(]
har fått Afipran nå som vistnokk skal hjelpe, så jeg gir ikke opp enda, men det som er krise er at Ina ikke tar flaske og ikke kopp, så tilslutt må vi gi fra sonde.
blir nok ikke skrevet ut før de ser at hun spiser, det er jo godt å vite.

vekta begynte å gå litt nedover på tremånedskontrollen så har vært å veid henne hvær uke etter det, har ikke vært helt tilfredsstillende, men vi skulle se det ann til denne uka, men vi ble jo lagt inn istede!

Det som også har vært er jo at Ina har jo virket fornøyd[:-]
litt sutrete etter tremånederskontrollen, men med en gang hun har spist litt har hun jo blitt kjempe blid og fornøyd, så alle rundt oss har jo også trodd at hun har fått i seg nokk mat, men hun har blidt så vandt til å spise lite at magesekken er blitt så liten[:(]
Stakkar lille jenta mi, får helt vondt av dette, skikkelig dårlig samvittighet, men alle sier jo det ikke er min feil, og at vi har gjort alt riktig, så nå er det bare å krysse fingrene på at produksjonen tar seg opp, at Ina tar flaske og at magesekken utvider seg sånn at det blir plass til masse mat[:D]

Ble fryktelig langt dette, men tusen takk til dem som gidder å lese alt[:)]

herremin snuppene mine[X(] Det er sant det de sier, det er ikke din feil. Og det vet du snuppa! Du er en knallgo mamma for lille ina, hun kunne ikke fått en bedre mamma
Håper produksjonen tar seg opp, før du vet orde av det så spiser hu som bare det og du sitter med nok mat til halve afrika[;)]
Tenker på dere go`jentene mine!!!! Hilse pappa også, han er sikkert sliten han også kan jeg tenke meg.

Masse go`bedring til dere alle

ja vi er nok slitne alle mann, men det blir bra, fikk nettopp ut 40 ml nå [:D]

takk for at en av dere 30 som har vært innom tråden min gadd å svare.

du er god du flaskemamma

Huff.. Dette hørtes ikke noe særlig ut.. Håper det ordner seg fort og god bedring til lille Ina. [:)]

Vil bare sende deg en stor styrkeklem! Du er flink! [:)]

Det er tungt og pumpe og pumpe uten og få ut noe- pumpet selv annenhver time hele døgnet i 3 uker og fikk kun ut 10 ml. så er måtte vi dessverre gå ver til flaske , men det fungerte heldigvis helt fint. Men nå skal det sies at det var pga medisiner melken min forsvant sier legen.

Du skal se all pumpingen lønner seg etterhvert, om ikke så får nok prinsessen din hjelp til og vennes til med flaske slik at hun får i seg erstattning[:)] Håper dere slipper sonden snart[:)]

Masse go bedring til alle sammen[:)]

ORIGINAL: *Aveta*

ja vi er nok slitne alle mann, men det blir bra, fikk nettopp ut 40 ml nå [:D]

takk for at en av dere 30 som har vært innom tråden min gadd å svare.

du er god du flaskemamma
Seøvsagt bryr jeg meg snups! Tenker på dere om dagene, hadde tenkt å sende deg ei melding før jeg såg innlegge. Men viste ikke om du kanskje var litt sliten og trengte hvilen[:)]

Føler med deg. Og så så vanskelig når hun ikke tar flaske[:(] (Her har også snuppa lagt på seg lite i det siste.)

Godt at dere blir tatt godt vare på iallfall[:)]

takk for alle hilsningene[:)]
det hjelper på humøret litt ja[:D]

det blir nok mat på snuppa enten det er pupp eller flaske.
men hun tok faktisk litt på puppen nå og nå sitter sambo å prøver å gi henne fra flaske, hun er jammen meg sta.

men det går sakte men sikkert oppover[:)]

huff.. hørtes ikke bra ut ! men bruk dagene på sykehuset til å få slappe av, det er viktig for produksjonen ! og du er ingen dårlig mamma.. det samme har skjedd med begge mine i starten, de har spist og sovet og virket fornøyde.. men de har ikke gått opp i vekt! det er jammen ikke lett å vite når de ikke sier fra ! håper det blir bedre nå [:)]

Huffa, kjære deg.
For det første: du erINGEN DÅRLIG MAMMA!! Det skal MYE til altså...
Håper virkelig lille Ina kommer seg på bedringens vei snart. Og at hun tar til seg mere næring! Det er bra hun er sta også[;)] Viser at det er ei pie som ikke gir seg så lett.

Masse god bedring og en stor klæm til deg[;)]

Håper det ordner seg snart, så dere kan få reise hjem igjen. Lykke til videre, håper du får hvilt deg litt innimellom

Signerer denne!
ORIGINAL: toffen

Håper det ordner seg snart, så dere kan få reise hjem igjen. Lykke til videre, håper du får hvilt deg litt innimellom

Back
Topp