Hun sovnet av seg selv i kveld!!!

Ra2

Glad i forumet
Etter to uker med intens "trening" skjedde det endelig :)) La oss håpe det fortsetter :))

Så deilig da :) Her sovner hun selv noen kvelder og andre kvelder trenger hun litt vugging for å roe seg...

Så deilig! Dele gjerne med deg om hvordan dere har fått det til :)

Her sliter vi med å få roet ned lillen når han skal sove. Jeg begynner oftest å ta på han pysj ved halvsyv fordi da er han trøtt. Men da begynner han å sprelle og snakke - det er bånn gass! Han sovner oftest litt før åtte men igår ble klokken halvni før han sovnet ved brystet.

Her å sovner hun selv! Er herlig, slutta med smokk og! gråt litt i begynnelsen, nå kikker hun litt rundt i rommet også sovner hun i løpet av 5 min:)

Mrs White skrev:
Så deilig! Dele gjerne med deg om hvordan dere har fått det til :)

Her sliter vi med å få roet ned lillen når han skal sove. Jeg begynner oftest å ta på han pysj ved halvsyv fordi da er han trøtt. Men da begynner han å sprelle og snakke - det er bånn gass! Han sovner oftest litt før åtte men igår ble klokken halvni før han sovnet ved brystet.

Slik gjør vi kveldsstellet:
Litt før 1900: Går på badet. Enten så vasker henne med klut, eller så bader hun. Legger henne på en håndduk på gulvet etterpå slik at hun får luftet seg litt på stumpen.
Deretter: Grøt på kjøkkenet. Hun sitter i vippestolen. Etterpå får hun pupp, og til slutt mme på flaske. Pupp og flaske får hun i stuen. Deretter er det natta og legger henne i sengen. Stryker henne over kinnet, musser litt, sier god natt og går ut. Har døren litt på gløtt.

De første gangene var det maaaassse protester, og det endte som regel opp med at vi tok henne opp for å roe ned. Så stålsatte jeg meg, og bestemte meg for at hun får ikke komme opp igjen (hun har ingen vondter noe sted. . . det hadde storebror så han kunne jeg ikke gjøre dette med). Jeg har "rugget" henne i sengen på et vis når hun har trengt hjelp for å roe seg. Etter hvert sluttet jeg med dette også. Da var det kun stryking på kinnet, hodet, håndbak, magen (alt etter hva som roet henne). Og nå roer hun seg selv :)) Lykke :)

Back
Topp