Hun sover enda!!

Mammahjertet

Elsker forumet
De siste ukene har jenta mi slitt med tenner og nettene har vært umulige. De to siste nettene har hun fått sovet hele natta i vogna si. Igår natt våknet hun mye, men roet seg raskt, stod opp ca 6. Hun har våknet en fel i natt også, men roet seg så fort hun har fått smokken, når hun våknet i 8 tiden ga jeg henne smokken igjen uten å snakke til henne og til slutt sovnet hun igjen. Fremdeles ikke våknet klokka 10.30 :-o

Ikveld reiser vi på hytta og jeg kommer til å prøve å legge henne i senga der, håper hun er ferdig med tannstyret og at nettene blir vanlige igjen :)

Er det greit å la henne ligge hele natta i vogna med selene på eller kan det på noen måte være skadelig? Selene er så løs at hun får til å snu seg litt over på sidene, men hun kommer seg ikke løs. Virker jo som hun sover mye bedre i vogna, og jeg tenker det kan være greit å la henne sove der når hun sliter med tenner..
 
Ååå, da tror jeg det var godt å endelig få sove uten å plages med noe! Så deilig for dere begge da :) Men får du ikke noia over at rutinene blir forskjøvet?? Hehe, jeg får det om hun sover 'for lenge'... :p
Jeg kan ikke se noe galt i å la henne sove i vogna om natta.

Her har det endelig blitt stadfesta at det er en tann som er på vei. Jeg har vært så mye fram og tilbake for en gang så det ut som en tann, mens andre ganger kunne jeg ikke se noe. Nå er det er stor, hvit bul der, så nå er det like før tann nr 3 er på plass :)
 
Gjør meg ikke noe at hun sover litt lenger nei :p måltidene klare vi å fikse uansett, men spørs jo hvordan det blir med legging ikveld da :p men idag reiser vi på hytta, det er 3 timers kjøring, så blir vel uansett litt rot i rutinene da :p hun sovnet sittende i vogna nå istad, den siste tiden har hun brukt å hatt duppen sin ca kl 13 men da har hun jo stått opp 6, så trodde ikke det kom til å skje idag :p prøvde ikke å få henne til å sove engang, men hun var tydligvis trøtt :p
 
Høres ut som hun har litt søvn å ta igjen nå ja ;)
 
Hun sov nok lenge fordi hun var syk :( har hatt feber og vært forkjølt hele helga :( men har ikke sovet like lenge da, selv om hun har ligget i vogna :p prøvde å legge henne i reisesenga på hytta på torsdag, og da slapp jeg faktisk å tviholde henne til hun sovnet, måtte holde henne litt fast da. Hun våknet dessverre ofte, minst en gang i halvtimen og jeg la henne ned hver gang, da sovnet hun igjen etterhvert, før har hun jo reist seg igjen tvert. Når klokka var 5 ga jeg opp å la henne i senga mi isteden, var så trøtt!

Kom hjem fra hytta idag, og det ble litt sen kveld på henne siden hun sov endel i bilen. La henne i senga og gikk ut av rommet, hun reiste seg og sto å skrek/sutret, jeg gikk inn igjen etter en stund og la henne ned og sa at det var natt ig hun måtte sove før jeg gikk ut igjen, dette gjentok seg noen ganger men til slutt lot hun meg liste meg ut av rommet uten at hun reiste seg, og da sovnet hun :) sover enda og håper hun sover iallefall til 8 imorgen! Hun er heldigvis i bedre form nå, så da håper jeg at vi får søvnrutinene på plass igjen og at hun begynner å sove til 8-9 igjen! Tviler dessverre på det :(
 
Back
Topp