Hun sov "rundt" i natt

detnyenicket

Gift med forumet
I går kveld klarte hun ikke å finne søvnen, ikke en gang hos meg, så jeg gav henne 125 ml nan (fullammer egentlig) kl 22.30. Hun sovnet da etter litt, og jammen meg sov hun ikke frem til 03.30. Normalt våkner hun nøyaktig etter 3 timer, eller noen ganger litt før...
Måtte sjekke om hun pustet i det hele tatt, var så stille. Det heter vel at de sover rundt om de sover 6 timer, så da har hun sovet sin første fulle natt, da. Tenkte å prøve nan et par kvelder til for å se om det kan bli en vane før vi prøver bare pupp igjen:)

Deilig for mor å få sovet litt lenge:)

Så deilig for deg da! Lillegutt har sovet "lenge" om natten hele tiden, men i natt har han sovet fra 01:30 til 08:00! Han våkner vanligvis i 06:00 tiden... Jeg er uthvilt for første gang siden han kom, haha :) Nå sover mannen og gutten i senga og jeg har stått opp faktisk!! :)

Så deilig for mor da :D

Lillegull pleier å sove litt lengre noen ganger uten at det er noe som helst mønster på det...men jeg får så spreng når han gjør det!! Så om han er flink og sover så ligger jeg våken med ubehag - jaja :)

Fra 22.30-03.30 er 5 timer da.. :p ikke for å ødelegge gleden.. Men så deilif :D snuppa her har fantastiske vaner, vi er superheldige. Sover fra 22 til 07 :) da er det mat og sove videre til kl 10:)

Maanda skrev:
Fra 22.30-03.30 er 5 timer da.. :p ikke for å ødelegge gleden.. Men så deilif :D snuppa her har fantastiske vaner, vi er superheldige. Sover fra 22 til 07 :) da er det mat og sove videre til kl 10:)

Skrivefeil, sov til 04.30

Men var ikke like bra i natt, da, så hun har visst ikke tenkt å gjøre det til en vane enda

detnyenicket skrev:

Maanda skrev:

Skrivefeil, sov til 04.30

Men var ikke like bra i natt, da, så hun har visst ikke tenkt å gjøre det til en vane enda

Husk at det tar litt tid å få inn vaner ;) Tenkt deg selv om du skulle snudd døgnet ditt nå, at du skulle sove fra 07.00 til 15.30 f.eks, det hadde tatt tid for deg å bli vant med. Hehe.

Det sies jo at ved ca 3 mnd alder fungerer "døgnklokka", altså at de begynner å skjønne døgnet, forskjell på dag og natt. Så man må være litt tålmodige :)

min frøken sov for første gang natta igjennom her også..trodde ikke det skulle skje på mange måneder...sov fra 2130 til 0820!!!!det er mange timer det, og gud hvor mye brystspreng jeg hadde!! Auuuuu....

min prinsesse har ikke noe system.. noen netter skal hun ha mat hver 3-4 time, andre netter (som i natt) sover hun fra 9 til 5 uten å trenge mat.. men merker forskjell på om hun har vært svøpt eller ikke, de nettene vi tuller henne inn i teppet sover hun mye lengre uten mat føler jeg.. 

Back
Topp