HUN SLO MEG!!!!!

AngeLine

Gift med forumet
Linnpinn slo meg!!! VRÆÆÆÆÆL!!!! Å jeg som er lei og har så vondt!! hehehe, neida.. Gratulerer så mye Linnpinn.

Nå er det vel 2 april mammaer som har fått? [:)]

2stykker allerde.. det er bra.. grattis til begge mødre.. lurer på  hvem som havner på 3. plass

Gratulerer masse!!! [:D] Jeg kan sitte her med skjegget i postkassen og min 30 april!!!!!!!

Å....gratulerer så masse Linnpinn... morro assa!!!

Må skrive liste snart nå ja..hehe!

Angeline, leste på et forum, hvor du skrev at du var veldig trang, og hadde skrekk for fødsel i forb. med revning og sånt, jeg er også trang, så hvis du føder før meg, vil jeg gjerne høre hvordan det gikk med deg[;)]

JEG ER NR 3!!!! JEG ER NR 3!!!!!

Hilly: begynn å spis bringebærblad kapsler, det skal hjelpe mot revning! Skal fortelle deg hvordan det gikk jeg! ( På sykehuset sa de at de lot meg heller revne enn å klippe meg, for når en revner går de svakeste punktene først, der hvor det er tynnest liksom) Så må en høre på jordmor og presse når HUN sier det [;)]

Jeg vil være nr.3...[:D][:D][:D] Er såååå lei nå, har dere noen gode kjerring råd for å sette ting i gang??? Har hørt at SEX skal hjelpe, men men kan jo ikke holde på med det hele dagen, mannen er jo på jobb. Kanskje postmannen har tid[:D][:D] hehehe

ORIGINAL: andi

Jeg vil være nr.3...[:D][:D][:D] Er såååå lei nå, har dere noen gode kjerring råd for å sette ting i gang??? Har hørt at SEX skal hjelpe, men men kan jo ikke holde på med det hele dagen, mannen er jo på jobb. Kanskje postmannen har tid[:D][:D] hehehe

Ja samma det...bare det er sæææææd liksom!!Hehe!!

ORIGINAL: Asil

Æææææææææsj! [:D]

Men nå kom jeg på noe.. jeg er ei kjerring, ergo kan jeg komme med råd (som ikke nødvendigvis er kjente og kjære kjerringråd) - skal vi se..

- leke Ola Soldat og vaske badet med tannkost!
- komme og vaske mitt hus (ser du bor i Stavanger, så da kan du feks sykle hit, hjelper det óg)
- henge etter øverste trappetrinn og ta sånne armløft (minimum 10)
- lage en kopp kaffe og sett deg godt tilrette i sofaen med ufattelig spennende bok som du ikke _kan_ legge fra deg (du vil enten måtte gå på do etter fem minutter eller havne rett på føden en halv side før morderen avsløres)

Nja. Nei, kanskje holde deg til de vanlige kjerringrådene.. Vask vinduer, gå i trapper og ha sex, postmann eller ei! [;)]

Asil
35+6

Hehe...gode råd ass!!! De er notert!![:D]

ORIGINAL: Asil

Grattis til Linnpinn!!

Hilly, håper alt er klart hjemme hos dere, for jeg har jo bestilt aprilsnarr for deg. Så da blir du nestemann om ikke AngeLine slår til og kommer deg i forkjøpet da. [:D]

Alt er klart hjemme hos oss:) Egentlig har jeg også mistanke om at det skal bli en aprilsnarr bebi[:D][:D] (har en sånn sterk intusjon) Fordi bebisen gjemte bort tissen sin, og jordmorene kunne ikke se hvilke kjønn det var, de trodde det var en jente, da handlet vi jente klær, men helt på slutten i uke 36 viste den frem, da jeg minst ventet det, det var en gutt.. ser han liker å tulle med mamma han[:D][:D]

Hehe....vortekjerring!! Hørtes verre ut enn hva det var!!

Vel...jeg satser på dagen før påske eller rett etter...så ligg unna folkens.... Jeg trenger bare en dag assa...kan jo forsåvidt dele med dere..bare ikke ta jordmora/legen min mens jeg ligger under kniven!![:)]

Back
Topp