hun med spekelet i dåsa

Gollemor

Forumet er livet
VIP
For noen uker siden var det en laaaaang tråd om ei som hadde funnet spekelet i fjomsa etter en GU. På do, en stund etter undersøkelsen.

Jeg fikk kjeft i den tråden fordi jeg ikke trodde på henne, siden jeg mente man måtte være bra lam i dåsa om man ikke kjente at det var noe inni der.

Kom det frem at tråden var tull, eller? Hvordan gikk det?

Jeg var på gu i dag, og hadde div instrument oppi futt-futten. Deriblant et selvholdt spekel. Kjente godt at det var der, for å si det sånn. Men jeg forstår jo at man kanskje kjenner mindre etter endel fødsler kanskje.

MEN, er det ikke vanlig å tørke seg litt før man tar på trusa..? Burde man ikke kjent at det var en metalldings der da?

Bare lurer jeg.

nei, det var vel ikke tull.. ikke tilstått tull iallefall...

Var vel ikke et vanlig spekulum (eller hva det heter....)  

Nei, men man tørker seg da nedentil uansett, og med mindre spekel/spekulum/spekepølsa ikke er døtta helt inn uten noenting utenfor, så må man merke det.

Fader at jeg ikke spurte ham! Han kunne jo avkreftet eller bekreftet. I stedet kommer jeg til å lure på dette en evighet.

Gollemor skrev:
Nei, men man tørker seg da nedentil uansett, og med mindre spekel/spekulum/spekepølsa ikke er døtta helt inn uten noenting utenfor, så må man merke det.

Fader at jeg ikke spurte ham! Han kunne jo avkreftet eller bekreftet. I stedet kommer jeg til å lure på dette en evighet.

hehe, du får bestille deg en time for å spørre han om det :P 

En av topptrådene her handler om stille spm til ekspertene, spør der da vel?

Hovedårsaken til at jeg er mistroisk til historien var insinuasjonen HI kom med på slutten om at legen "plutselig" var sykemeldt pga denne feilen hun gjorde.. Som om legen var SÅ flau at hun ikke orket å gå på jobb liksom... DET blir litt for søkt for meg..
OM historien er sann så gjorde uansett HI 5 fjær til 5 høns, var jo bare å gi beskjed til kontordama, evt sende en skriftlig klage på legen..  Slike feil skjer jo faktisk, leger er bare mennesker de også og kan glemme.. Legen hadde sikkert satt pris på å få tilbakemelding..

I min verden er det i alle fall vanskelig å forstå at noen kan spasere ut av legekontoret fullstappet i spekel emoticon

Back
Topp