Hun klapper!

Tweak

Forumet er livet
Hun har klappet lenge, men ikke funnet ut at hun må ha flate håndflater før nå i uka som var. Så nå klapper hun til ALT, tyyyydelig stolt!

Så da jeg satte på drømmehagen i sted før leggetid og Makka Pakka kom på, så kvinte hun av fryd og klappet med på sangen hans! [:D]

Det går så kjapt med alt de lærer nå! Trenger nesten tips til hva slags "triks" vi kan lære henne! Hva slags artige ting gjør dere med deres små? [:)]

Så søtt! Sebastian har også begynt å klappe for alt! Og spes når vi synger eller det kommer en sang på tv eller fra en leke.. hehe. Er bare så utrolig herlig[:D]

så utrolig hærlig!! her har jeg øvd en stund med å si takk for maten og rekke fram hånda mi, da tar han meg i hånda. det syns jeg er veldig koselig! elsker unger med gode manerer [:D]

Var flinkere med førstemann, men minien er veldig glad i sangleker og i dag fant jeg fram ei bok med dyr og dyrelyder i. Han satt rolig kjempelenge, mens vi bladde, pekte og sa navn på dyret og lagde lydene + trykket på knappene. Han kan ikke noen lyder enda, men voff-voff var hysterisk morsomt! [:D] Ellers ler han så han hikster, når jeg kaster en matbit til bikkja så hun hopper opp og skal ta det. [8D][:D]

Det jeg kom på sånn med en gang her er å:
Rulle med armene og liksom være tog og så dra i "fiktiv-spak" som tut- Lært av farmor
Sitter nå ofte å ruller med armene for seg selv.

Lage slengkyss- Lærte vel det ordentlig i forrige uke, å nå slenger hun slengkyss til alt og alle[;)].

Her går det i "triksene" Slengkyss, spille på leppen med fingrene, Hihg Five, kysse på kinnet, og klappe og si jeeeey! ellers liker han godt å gjemme seg bak hendene og si BØ! [:D]

Det er så GØY når han lærer nye ting! Når vi synger bob bob dæddi dæddi bob bob su svømmer han med armene, klapper i hender og på fang! Når vi synger en liten undulat gjør han de bevegelsene! [:D] Vi er så stolte! [:D]

Ellers danser han villt når det kommer musikk på! [:D]

Så moro! [:)]
Her klapper hun om vi ber henne om det. Vi sier "Kan du klappe?" Også klapper hun ivei. [:D]

kjekt[:D] mi har klappet lenge men først siste 2 mnd hun har laget lyd[;)] klapper til det meste,danser og står i[:)] vet ikke hva slags "triks" du kan lære henne men her finner hun på så mangt selv,flirer av/med ho hver dag[:)] kjempe gøy når det skjer ting [:D]

Her er det skikkelig showtime om dagen[:D] Elsker å trikse! Klapper, vinker og danser, og lager stadig nye smelle-lyder med munnen.
Men, i går på bursdagen hans, fikk jeg oppleve overgangen fra baby til gutt!!!
Satt på gulvet med de to nye gravemaskinene sine og lagde ssshe/brummelyder[:)] Mor smelta og trakk et vemodig sukk samtidig..

Back
Topp