Hun hyler ved legging

Ikke en eneste tann foreløpig.. Men i dag så jeg en klump/forhøyning i tannkjøttet nede, så jeg tenkte at det kombinert med løs avføring lanskje kan tyde på tenner.. Men da ville hun vel grått og hylt mer på natten også? Da våkner hun stort sett pga smokk eller pupp og roer seg når hun får det..
Her var det bare på kvelden når hun skulle legges det var mye gråt, når hun sovnet så sov hun godt, men var veldig vanskelig og få henne til og sove. Så kan jo Være at det er på tur en tann.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her var det bare på kvelden når hun skulle legges det var mye gråt, når hun sovnet så sov hun godt, men var veldig vanskelig og få henne til og sove. Så kan jo Være at det er på tur en tann.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Ja, kan jo være :) Vi får se hvordan det blir, men nettene er hvertfall veldig bra (bank i bordet!) :)

Her skrikes det i innsovningsfasen både dag og natt..sånn har det alltid vært og hs sa at noen babyer bare er sånn...vi har prøvd alt..føles det som..og jo mere vi viser oss og styrer, jo mer hyler jenta.

Nå spyr hun ikke da ,men det virker ikke langt unna noen ganger.. vi går aldri langt unna og skulle egentlig ønske at hun roet seg hos oss eller i vår seng for da hadde vi sluppet griningen..

Hun holder på i alt fra ti min til en time..samme på dagtid..og sover generelt lite..

Skulle ønske jeg hadde noen gode råd..da ville jeg gitt de til meg selv også ;-)

Lykke til!

Her skrikes det i innsovningsfasen både dag og natt..sånn har det alltid vært og hs sa at noen babyer bare er sånn...vi har prøvd alt..føles det som..og jo mere vi viser oss og styrer, jo mer hyler jenta.

Nå spyr hun ikke da ,men det virker ikke langt unna noen ganger.. vi går aldri langt unna og skulle egentlig ønske at hun roet seg hos oss eller i vår seng for da hadde vi sluppet griningen..

Hun holder på i alt fra ti min til en time..samme på dagtid..og sover generelt lite..

Skulle ønske jeg hadde noen gode råd..da ville jeg gitt de til meg selv også ;-)

Lykke til!

Uff,mstakkars dere! Høres ut som dere har det verre.. All sympati for både dere og babyen :)

Uff,mstakkars dere! Høres ut som dere har det verre.. All sympati for både dere og babyen :)
Neeh..vi har alle våre kamper og ting som tærer..legging og baby er tøft og i en periode nå er jeg avhengig av at mannen er hjemme og vi kan bytte på det ihvertfall på kveldene.
Skal prøve fotsoneterapi neste mnd. Har vært hos lege og kiropraktor/fysio. Må liksom utelukke at ho har vondt noen steder.
Det går heldigvis bittelitt i perioder så vi får noen dager der kampene ikke er til å klikke av. Storebror var likedan, så lurer på hva i allverden vi gjør galt som får sånne ikkesove babyer...

Håper det løser seg for dere snart ♥

Storebror her også slet med søvnen. Tror ikke vi gjør noe galt heldigvis, men er enig med deg at det er frustrerende :smiley-angry019 Heldigvis går det litt i perioder som du sier og man kan hente seg inn noen ganger. Hvis ikke kan det klikke for meg altså :smiley-angelic006

Back
Topp