Hun... Hun SPISER?!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
I en laaang periode har vi slitt med å få i eldstejenta mat. INGENTING spiser hun hjemme.. Nå har jeg laget grandis til dem, og hun vet at hun må spise ET stykke før hun får Hello Kittykjeksen jeg har lovet henne... Stykket gikk idag ned på høykant der hun tidligere har brukt oppimot 45 minutter, og da hun ar ferdig ville hun ha MER?!

Holdt på å dette av stolen jeg..

så braa! =) Ingeting er bedre enn det!! 

Anbefaler også prior kyllingnuggets og pomfri til! Når mine ikke vil spise noe så lager jeg dette.. Da ber de alltid om mer! :) hehe

Live2Learn skrev:
så braa! =) Ingeting er bedre enn det!! 

Anbefaler også prior kyllingnuggets og pomfri til! Når mine ikke vil spise noe så lager jeg dette.. Da ber de alltid om mer! :) hehe

Nei, det vil hun IKKE ha! Hun spiste pølse en liten periode, men var fort slutt på det også:P

huffda! hehe =) 

Er jammen ikke lett med kresne barn! Småen vil ikke spise potet, pasta, ris, grønnsaker .. 

Han spiser potetmos og pomfri! MASSE pølse og nuggets, kjøttkaker osv! 

Problemet har ikke vært at hun er kresen heller, for det er hun ikke, hun LIKER det meste, hun vil bare ikke spise.. Men vi satser på det løser seg nå. # pizzastykker og en yoghurt har hun spist nå

Har du sett siste nytt på spagetti og pølsefronten?
Man skjærer opp pølser og trer i spagetti, koker som vanlig, det kan jo være morsomt for små barn!
Ellers har jeg ei venninne som kokte opp spagetti, med farge, den blei grønn!

Om mini liker pølse og pasta å har knorr noe som heter alla marconette, den syns jeg er kjempe god, mild og grei. (gratinert grateng av pasta, tomatsaus og pølse m ost på toppen)

Så bra da blir det vel Grandis til middag de neste ukene da

Jeg mener at når ungene ikke spiser så gir jeg de det de vil ha kun for å få de til å spise..jeg klarer skille på at de ikke vil ha for å få en skive nugatti da

Rebecca85 skrev:
Så bra da blir det vel Grandis til middag de neste ukene da

Jeg mener at når ungene ikke spiser så gir jeg de det de vil ha kun for å få de til å spise..jeg klarer skille på at de ikke vil ha for å få en skive nugatti da

Det har aldri vært aktuelt her. Dersom vi har middag som jeg vet hun liker, men som hun bare "ikke skal ha" så får hun gå til neste måltid..

Back
Topp