Hun hoster sånn om nettene....

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
At hun våkner og blir lys våken. I tillegg er hun plaget med tenner,så har hun først våkner så blir det et H....

Var hos legen men han sa vi bare skulle heve sengen. Hevet den i natt men det hjalp ikke stort...
Vil ikke legene gi ut hostedempende til små lenger[8|] eller hva er dette for noe?

Råd?

Hææ. er det farlig også nå da eller??? så om små barn blir syke skal di ikke få medisin..
Syns jo kunne fått hostedempempene da stakkars[:o]...

Er jo ikke godt og gjøre stort annet om det ikke hjelper og heve senga, er jo grense på hvor høyt du kan heve den[8|]
Håper hun blir bra snart da, ikke godt og hoste sånn pluss at hu plages med tenner.....

Ja ikkesant...?

Jeg spurte om det skulle gå over av seg selv og da sa han ja... Men hun hoster sånn at hun våkner skikkelig og da kommer den intense kløen i munn i tillegg. Vi har sovet 4 timer i natt,så er temmelig trøtt. Hun hadde sovet veldig godt i natt tror jeg hadde det ikke vært for at hun begynte å hoste voldsomt i 24 tiden og var våken til 3. Da gav jeg stikkpille og hun roet seg etter en god stund..

Lurer på å ringe dem igjen ja...

Litt kaldt vann og ha det kjørlig på soverommet kan lindre litt når man hoster masse [:)]
Om det er slimhoste så fikk jeg beskjed av legen om å bruke Rhinox nesespray i løpet av dagen/natten (posjoner etter hva som står på flasken), det løser opp slimet [:)]

takk for svar[:)]

Hun har ikke hostet så lenge,bare noen dager... Men burde nå få noe som kan lindre uansett syns jeg da..[&:]??

Hun har tørrhoste..

Hva er tussin?

Hun nekter å drikke væske på natten[&:]Prøvde i halve natt...Har ikke hatt det så veldig kjølig faktisk. Visste ikke at man skulle det.. Prøvde ta noe under madrassen og i går. Men ble såå høyt...tviler på at hun hadde roet seg der for å si det sånn.. Så syns liksom det holdt å heve sengen.. Den er hevet 13 cm. Er faktisk en god del...

Back
Topp