Hun har stått alene!

Usynlig

Elsker forumet
I går reiste Benedicte seg opp som hun alltid gjør og sto å holdt seg i stolen. Plutselig slapp hun med begge hender og sto stødig som bare det! Og hun sto lenge! Hun sto helt til mamma var ferdig med å være sjokkert og begynte rose henne- Da ble hun så oppspilt og begynte å klappe og herje, så da måtte hun ta tak i stolen igjen [8D]

Andre som har stått enda ? [:)]

Oi. Flink hun er da!!! Han står ikke alene her, men er er rabbagast til å reise seg etter ting og gå langsmed[;)]

Så flink [:)]

Så flink hun er [:D]

Her står hun kun ved bordet. Hender hun slipper seg når hun holder på med en ting, men da får hun helt panikk [:D]

Ja, Elias stod plutselig på gulvet her uten å holde seg [:D]

Flink jenta di er!

Hun sto i kanskje 5 sek igår, vi var oppe å gikk så slapp jeg henne for å se om hun fortsette å gå.. men hun stoppet opp å sto litt før hun satt seg ned på rompa [8D]

Nei, hehe.. Han klarer ikke stå.. Han står oppetter sofaryggen en liten stund, men han eier ikke balanse nok til å stå å holde seg i bordet en gang[;)] Han har nettop lært seg å reise seg opp i krabbestilling så.. Det er nok en stund til han klarer å stå alene[:)]

Flink jenta di er da[:)]

Så flinke de er!

Hun reiser seg opp OVERALT!!! Og står mer enn hun ligger for tiden. Men, hun står ikke alene. Hadde jeg ikke forventet heller[:)] Jeg håper hun går like over jul, sånn at hun går når hun skal i barnehagen. Men, jeg forventer det ikke. Hun er ca en måned tidligere ute enn søsteren med det meste, og da blir hun 14 mnd når hun går hvis hun fortsetter med det.

Flink hun er! :)
Ja, her har han stått to gang alene. Men det er to uker siden, har ikke stått siden.:)
Men han reiser seg på alt av møbler og folk. Han eeeelsker å stå :)

Her har litja sluppet seg en gang og stått alene etter at hun har reist seg opp, og det var vell ganske likt som hos dere, bare at her ramlet hun på rumpa da hun begynte å klappe og herje [8D] Hun blir ganske så giret hver gang jeg skryter av henne :p

Langt ifra her enda.. Bare ruller, PRØVER å krype, og sitter.. [8|]

ORIGINAL: @Firstbaby09

Snuppa her også..[8|] Jeg synes det er skummelt![&o] Neste steg nå så går hun vel rundt.. Og her står hun og hopper opp og ned nesten.. Veiver med henna iallefall.. Og hun kan stå rett opp å ned uten og holde seg iallefall i 20 min...[:-]

oj, 20 min var leeenge ! [:)]

Flink

Back
Topp