Hun har sagt MAMMA!!!!

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
På 9 mnd's dagen på lørdag lå hun på stellebordet, mens sambo skiftet på henne. Jeg kom inn på badet, og da snudde hun seg mot meg, tittet på meg og sa Mamm. Helt klart og tydelig. Både sambo og jeg begynte å gråte [:D] 

Og idag satt vi ved frokostbordet, før hun plutselig så på meg og sa Mamma. Så da ble det nye tårer såklart [:)]

*dagens hjertesukk* 

Småen sa mamma tre ganger på lørdag sånn ordentlig. Jeg satt ved PC'n, så kom han ålende bort til beina mine og sa mamma mamma. Også sa han det en gang til senere på dagen.
Tenkte at jeg ikke skulle gråte, hehe... Fikk en stor stolt klump i halsen ja.[8D]

Hærligt
Her har hun sagt mamma en stund...Ble kalla pupp først så det var hærligt når hun skifta det ut med mamma

her sier han bodde mamma å pappa å noen andre ord[;)] men det er ca 2 uker siden han har lært da

ååå, så herlig!![:D] Her er det også mammama, pappapa, men venter på det helt klare og bevisset dere nå har hørt![:D]

Tenk så store de blir disse bebisene våre da! Syns ikke det er lenge siden vi satt og skrev en tråd over alt vi gledet oss til, og det at de skulle si mamma var en av de store tingene. Og så er man her allerede.

Hun har forresten aldri sagt noe som ligner engang. Her har det kun gått i jajaja og bababa og dadada, ikke noen m-lyd what so ever. Så jeg ble helt satt ut jeg [:D]

Det er jo bare sååååååå nydelig å høre på da

Det er så deilig når de sier mamma! Beste følelsen ever!!![:D]

Back
Topp