hun er så flink til å sove!!!

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
[:D]Mayah har blitt så flink om natten, og det er så deilig!! Legger hun i 9-10 tiden,så får hun pupp kl 4,6 og 8..også står vi opp halv ti...første økta fra ti til 4 sover hun i egen seng,resten i vår..og når hun våkner får hun pupp i 5 min og sivner igjen..jeg sover nesten heeeele natta!![:D]

hørtes himmelsk ut... har du tips til hvordan jeg kan få lillegutt til å gjøre det samme??

Ja, er det ikke deilig?!?![:D] 

I natt var gullet kjempeflink her også! La han 21-22.fikk mat ca kl 23 og kl.5..sov til kl.9 [:D]

ORIGINAL: litlå

hørtes himmelsk ut... har du tips til hvordan jeg kan få lillegutt til å gjøre det samme??

Mayah begynte å sove bedre og lengre når jeg gjorde sengen hennes mer lun..har rullet sammen et teppe og lagt det rund kanten sånn at sengen ble "mindre"/trangere...så hun føler seg trygg... bortsett fra det vet jeg ikke om noen triks du..tror det bare er veldig individuelt for alle babyer når og hvordan de sover...[8|]

ORIGINAL: litlå

Har ikke så mange tips, og vet ikke om de funker, men dette var hva jeg gjorde i går:

La han i senga..og som vanlig begynte han å gråte etter en stund. Som regel har vi tatt han opp når han har sutret, men i går bestemte jeg meg for å ikke gjøre det. Så jeg ga han smokken, og satte meg til å lese eventyr for ham [;)] Enten er mora fryktelig dårlig til å lese eventyr med innlevelse, eller så har hun en fryktelig behagelig stemme..for etter sånn ca 5 eventyr sovnet han bom! [:D]

Våknet bare en gang etter det, og da ga sambo han smokken og strøk han lett mellom øynene (funker kjempebra her hvis vi ser han er trøtt!!)...sovnet med en gang igjen.

Våknet bare for mat i løpet av natta[:)]

Er jo ikke sikkert dette funker..og kanskje ikke hver gang heller, men er jo verdt et forsøk...vi får se om vi har like "flaks" i kveld også [;)]

Back
Topp