Hun er en frekkas altså....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Sofie elsker å GRISE med mat og drikke. Det nye er at hun skal drikke fra hånda. ALtså helle fra glasset og i hånda og så i munnen. Hun får jo selvfølgelig ikke lov så da blir det ramaskrik av det OG.

Men idag satt hun ved kjøkkenbordet med melkeglasset og jeg stod på kjøkkenet og ryddet. Så sa hun "se der Mamma" og pekte ut av vinduet bort fra henne. Jeg ser ut og ser ingenting og snur meg igjen. "Nei, se deer høyt opp i lufta Mamma, der borte, ballong". Så jeg prøver å se litt og da jeg snur meg sitter hun med hånda oppi melkeglasset.

Utspekulados altså.....Grrrr!!

hihi...de er utspekulerte ja!![:D][:D] Søt å da!

Jeg og Leah satt å lekte med modelleire en morgen...så er det noen ganger det er fristende å putte det i munnen...jeg sier at hvis hun gjør det må vi rydde bort og at da er hun ikke stor nok jente enda til å leke med det!

Plutselig sier hun: Mamma, skal ikke du på do å tisse snart??[:D][:D]

Jeg måtte bare le[:D]

Frekkasiner altså! [8|]

lurer på hvem hun har lært det avledningstrikset av?[8D] De tar etter oss jammen!

Haha, ballong[8D] De er lure altså[;)] TB er ikke så smart, men han gjorde faktisk det samme med et glass vann i dag. Jeg så det og satte i til han, da han ikke sluttet tok jeg glasset fra han og han begynte å hylgråte! La seg ned på gulvet og gråt som om noen hadde slått han[&:] Til slutt røyser han seg og kommer løpende mot meg med tårene i elver ned kinnene og roper "UNNSKYYYLD MAMMA!!" Han reagerte så voldsomt at jeg fikk dårlig samvittighet selv[8D] Han fikk nå glasset tilbake og så drakk han resten pent[8D]

Fy søren så utspekulert hun er!!!! Jeg lo godt gjennom hele innlegget ditt [:D][:D]

Men ja, så mange utspekulerte måter de har for å få det som de vil nå! Noah har lært seg å heve øyebryna og blinke med ene øyet for å sjarmere.Så når han gjør noe galt så er det bare å starte sjarmeringskunsten for å få mammaen til å le så går det fort over [:D][:D][:D]

Hun er ganske utspekulert ja. Men fy fde for en smart unge hun egentlig er da. Hun er jo ikke 3 år engang.

Back
Topp