Hun er blitt så stor

©Miss Fat

Gift med forumet

Under en måned til ho er to år, og ho har plutselig skutt fart. Bruker størrelse 3 år i klær, og er veldig lang.

Måtte bare teste å lime inn bilde med det nye greien nå. På bildet over har vi vært på HM og handla sommerklær som måtte prøves ut. Lille modellen min!! For de som lurer er det lilla organic singlet og rosa prikkete sommerkjole hver til 49,95 kroner.

Vi har kjøpt nye sykler og seter til ungene, så er titt og ofte ute og sykler om dagene. Må nytte på når vi har fint vært her, regnet kommer jo titt. Rosa hjelm og solbriller, kan ikke bli stiligere enn dette vel?

wow så stor hun er! :D Lang flott jente.
Hvor kjøpte du sykkelsete og hva kostet det??? 

Snikende Ullteppe skrev:
wow så stor hun er! :D Lang flott jente.
Hvor kjøpte du sykkelsete og hva kostet det??? 

Biltema 250 kroner.

Vi har biltema sykler begge to, men det skal være universalt og passe på alle sykler.

For en herlig jente, ser kjempelang ut som du sier :O) Og med de posene, kanskje du har en liten model?? :O)

Hun er nyyydelig! Virkelig ei flott jente :D

Sunniva snopesyk skrev:
Hun er nyyydelig! Virkelig ei flott jente :D

Sign!!

se hun poserer da! Kjempefin, og så stor hun har blitt!

kjempe nydelig jente du har:o)

så bra! Jeg og skal få biltema sykkel nå når feriepengene kommer og jeg skal ut i jobb :D 
Så trenger ett sete siden det er jeg som må levere snuppa i bhg :)) 

Hun har blitt kjempe stor. Ser det på Maya også. Vi bruker 2-3 år, litt avhengig av hvilket merke om vi bruker 92 el 98.

De er ganske tøffe med hjelm og briller, maya synes det er kjempe gøy å være med på sykkeltur.

Jeg vil også på sykkeltur!!!! Kjempestilig snuppelupp du har :)

Snikende Ullteppe skrev:
så bra! Jeg og skal få biltema sykkel nå når feriepengene kommer og jeg skal ut i jobb :D 
Så trenger ett sete siden det er jeg som må levere snuppa i bhg :)) 

Dette er min sykkel, jeg er knallfornøyd.

http://www.biltema.no/no/Fritid/Sykler/Sykler-Dame/Briceburg-282/

Tenkte først sort, men tok rød ettersom de ikke fikk inn sorte på det lokale lille varehuset knapt uten lager.

herremin så nydelig hun er.!:)
Å sååå stor hun har blitt!:)

Back
Topp