Hun der villa paprika

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
Må si meg enig med lillesnille.. hva er vitsen med å lese bloggen til ei man ikke liker.. la vær å lese istedenfor!
Leser ikke bloggen, men følger med på utviklingen av hvordan bloggemødre eksponerer og selger barna sine på nett. Noen må faktisk fortelle dem at dette ikke er greit!

Enig i at barn ikke skal eksponeres slik på nett, men liker ikke tråder hvor andre blir snakket nedsettende om . Og det med at alt virker rosenrødt syns jeg ikke er rart . Lettere å dele oppturer med leserne enn nedturer vil jeg tro. Liker man ikke en blogg så trykker man seg ikke inn på den . Tema er viktig for all del, men tror ikke det å trekke slutninger og snakke nedsettende er veien å gå.

Syns virkelig ikke noe om at dere sitter å skriver om en person på denne måten. La dama få være i fred! Dere kjenner henne ikke, men dere tror dere kjenner henne bare fordi hun legger ut bittelitt av livet sitt på Instagram og blogg.. Jeg syns dette er veldig respektløst og meningsløst å sitte å spekkulere i andres liv og ting dere ikke vet noe om. Har dere virkelig ikke noe bedre å gjør på???
hun er en offentlig person og lever av at folk diskuterer hennr ;)

Leser ikke bloggen, men følger med på utviklingen av hvordan bloggemødre eksponerer og selger barna sine på nett. Noen må faktisk fortelle dem at dette ikke er greit!
Ikke uventet at jeg er enig med deg.
Det gjelder jo ikke bare vp men alle bloggere som deler alt om barna /fedre

Ja det er lov å ha meninger, men å sitte å snakke sånn om en person å spekkulere i ting dere egentlig ikke vet noe om uansett om personen er en blogger er virkelig ikke greit altså.

Å nei, jeg er ikke Villa paprika. Jeg er fra Stavanger og har ei datter på 1,5 år. :)
Spekulerer heller ikke, alt jeg vet om henne har hun skrevet på.blogg og instagram faktisk

Fint du ikke gjør det. Men du skriver haha og at du følger/fulgte henne på kvinneguiden sitt forum for at du nekter å gi henne klikk? Da følger du ting som blir skrevet om en person du misliker såpass at du nekter å gi klikk på bloggen. Og da lurer jeg på hvorfor i alle dager? Hvis det var interiøret hennes du var interessert i hadde du vel bare lest bloggen og sluttet med det da den ikke var interessant lenger?
Følger henne på kvinneguiden?
Det er tråder om de fleste bloggere på kvinneguiden og ja jeg er innom å leser der avogtil men det er ikke hun som skriver der
Du leser i denne tråden om vp , ser ikke at det er annerledes enn at jeg leser i vptråden på kvinneguiden

Følger henne på kvinneguiden?
Det er tråder om de fleste bloggere på kvinneguiden og ja jeg er innom å leser der avogtil men det er ikke hun som skriver der
Du leser i denne tråden om vp , ser ikke at det er annerledes enn at jeg leser i vptråden på kvinneguiden
Ja, du skrev at du "fulgte" henne der for å ikke gi henne klikk. For meg er det helt uforståelig. Ja, jeg leser i denne tråden og jeg angrer på at jeg svarte for vil ikke være med å diskutere mennesker jeg absolutt ikke kjenner.

Offentlig eller ikke, ingen fortjener å bli dømt i øst og vest for sine valg i offentlige forum. Det gjelder bloggere, og brukere av dette forumet. De som velger å eksponere barna sine, har tatt det valget, og det har ikke noen andre noe de skulle sagt noe om. Alle er ikke enige. Jeg er heller ikke enig eller for alt hun legger ut på instagram, men jeg holder meg for god til å kommentere det, nettopp fordi at det ikke er mitt valg. Ikke påvirker det meg heller. På lik linje dømmer jeg ingen av dere som følger med og diskuterer hennes valg. Jeg syntes bare at vi må huske på at vi alle er mennesker, med feil og mangler. Det som er riktig for deg, er ikke nødvendigvis riktig for meg :-) God natt jenter, og vær snille med hverandre, det er så viktig ❤

Offentlig eller ikke, ingen fortjener å bli dømt i øst og vest for sine valg i offentlige forum. Det gjelder bloggere, og brukere av dette forumet. De som velger å eksponere barna sine, har tatt det valget, og det har ikke noen andre noe de skulle sagt noe om. Alle er ikke enige. Jeg er heller ikke enig eller for alt hun legger ut på instagram, men jeg holder meg for god til å kommentere det, nettopp fordi at det ikke er mitt valg. Ikke påvirker det meg heller. På lik linje dømmer jeg ingen av dere som følger med og diskuterer hennes valg. Jeg syntes bare at vi må huske på at vi alle er mennesker, med feil og mangler. Det som er riktig for deg, er ikke nødvendigvis riktig for meg :) God natt jenter, og vær snille med hverandre, det er så viktig ❤
Det handler ikkr om å bli dømt i øst og vest men jeg synes dettr med å ha en diskusjon om å blogge alt barna gjør er en viktig debatt.
Akkurat som det har kommet noen retningslinjer for bloggere om kropp bla så kunne jeg også ønske det kom retningslinjer for blogging om barna.
Ellers er jeg stygt redd vi får mye saker som er lik den som kom i Usa nå nylig.

Det handler ikkr om å bli dømt i øst og vest men jeg synes dettr med å ha en diskusjon om å blogge alt barna gjør er en viktig debatt.
Akkurat som det har kommet noen retningslinjer for bloggere om kropp bla så kunne jeg også ønske det kom retningslinjer for blogging om barna.
Ellers er jeg stygt redd vi får mye saker som er lik den som kom i Usa nå nylig.
Er selvfølgelig helt enig med deg. Personvern på barn er noe jeg brenner for, er utdannet førskolelærer. Jeg får meg bare ikke til å mene så mye om andres valg. Jeg er ganske sikker på at de som blogger er klar over hva de gjør, og risikoen ved det. Riktig eller ei. Men at det vil dukke opp lignende saker som den i USA, det er jeg nok redd for at vil skje her og ja.

Er selvfølgelig helt enig med deg. Personvern på barn er noe jeg brenner for, er utdannet førskolelærer. Jeg får meg bare ikke til å mene så mye om andres valg. Jeg er ganske sikker på at de som blogger er klar over hva de gjør, og risikoen ved det. Riktig eller ei. Men at det vil dukke opp lignende saker som den i USA, det er jeg nok redd for at vil skje her og ja.
Å det skal du selvsagt få lov til

Jeg derimot tenker st jo flere som er med å diskuterer det jo større sjanse er det for at bloggere en dag starter å tenke over det å kanskje starter med å legge ut mindre om barna.
Om færre og færre leser blogger så må jo bloggerne endre på det de legger ut.

På kg fines det også en tråd om butikker man boikotter fordi bloggere er ambassadør for de, da er det jo ikke lenger bare bloggerne det går utover.

Hvilken sak i USA? Det er visst noe jeg ikke har fått med meg?

Offentlig eller ikke, ingen fortjener å bli dømt i øst og vest for sine valg i offentlige forum. Det gjelder bloggere, og brukere av dette forumet. De som velger å eksponere barna sine, har tatt det valget, og det har ikke noen andre noe de skulle sagt noe om. Alle er ikke enige. Jeg er heller ikke enig eller for alt hun legger ut på instagram, men jeg holder meg for god til å kommentere det, nettopp fordi at det ikke er mitt valg. Ikke påvirker det meg heller. På lik linje dømmer jeg ingen av dere som følger med og diskuterer hennes valg. Jeg syntes bare at vi må huske på at vi alle er mennesker, med feil og mangler. Det som er riktig for deg, er ikke nødvendigvis riktig for meg :) God natt jenter, og vær snille med hverandre, det er så viktig ❤
Men noen må jo snart verne om barna? Jeg er veldig glad for at noen stiller kritiske spørsmål om blottleggingen av barna. Ties det, vil dem jo herje fritt og det vil få store konsekvenser.

Men noen må jo snart verne om barna? Jeg er veldig glad for at noen stiller kritiske spørsmål om blottleggingen av barna. Ties det, vil dem jo herje fritt og det vil få store konsekvenser.
Aldri sagt meg uenig i det :-) Bare liker ikke at disse kritiske spørsmålene ofte går ut på andre ting, og kan bli litt for mye personangrep. Man trenger ikke rakke ned på noen personlig, selv om man vil kjempe barnas sak. Det blir jo som å bekjempe vold med vold, for å sette det på spissen. Men skjønner absolutt hva du mener :-)

Back
Topp