Hun der villa paprika

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Har fått sitt 3. Barn ser jeg :)
Husker henne fra unge mødre! :)
Men hun legger ikke ut noen bilder av pappaen..? Er de ikke sammen, eller? :)

Men altså hun legger ikke skjul på det, mener det står som bildetekst til flere av bildene av den nyfødte på Instagram.

Ååå, skjønner!! :)
Men det er samme pappaen, som de to andre?
Jeg følger visst ikke med :P

Jaa hun virker såå koselig!

Det har vært så syyyyykt mye drama. Helt ærlig så virker hun litt i ubalanse. Litt mer enn til nettopp å ha født. Spammer IG med babybilder (unormalt mye), og stikk til bf. Den ungen er så overeksponert at det bare er trist. Om hun får noe kritikk for det slettes kommentarene med en gang. Får vondt av henne, hun er tøff som er alenemamma med 3 barn, men så virker alt bare så sykt kaotisk. Skulle ønske noen i familien hennes tok grep så de bare kunnet fått ro.

Hu skreiv jo noen uker før hun skulle føde, at hun ikke skulle dele babyinfo/bilder ++,

Men det gikk vel ca 1 uke så la hun ut info om når hun skulle føde og så fort den ungen var ute så var det jo bare bilder på IG og bloggen, og det er stort sett det det går i om dagen.

Hun la også ut undertøysbilde med flat mage rett etter fødsel på IG....

Hu skreiv jo noen uker før hun skulle føde, at hun ikke skulle dele babyinfo/bilder ++,

Men det gikk vel ca 1 uke så la hun ut info om når hun skulle føde og så fort den ungen var ute så var det jo bare bilder på IG og bloggen, og det er stort sett det det går i om dagen.

Hun la også ut undertøysbilde med flat mage rett etter fødsel på IG....

Åååå... det er jo litt space da...

Likte hun veldig godt i unge mødre, hun var så voksen mamma og virket som hadde det perfekte liv..

Men kanskje ikke alt var det da... :P

Det har vært så syyyyykt mye drama. Helt ærlig så virker hun litt i ubalanse. Litt mer enn til nettopp å ha født. Spammer IG med babybilder (unormalt mye), og stikk til bf. Den ungen er så overeksponert at det bare er trist. Om hun får noe kritikk for det slettes kommentarene med en gang. Får vondt av henne, hun er tøff som er alenemamma med 3 barn, men så virker alt bare så sykt kaotisk. Skulle ønske noen i familien hennes tok grep så de bare kunnet fått ro.

Enig.
Hun skriver også at hun har fått mye oppfølging av helsestasjonen og at de anbefalte henne at hun bodde hjemme hos foreldrene den første tiden etter fødsel.
Det blir veldig falskt når alt er så perfekt rett etter fødsel når hun har skrevet hvor dritt hun hadde der før fødsel...

Husk att det er mye i bloggeres liv vi ikke aner noe om. Om hun poster ett tilsynelatende "perfekt" liv i sosiale media, kan ting være helt anerledes i virkeligheten. Å sitte her å spekulere og mene så mye om noen man ikke kjenner, er bare meningsløst. Det kan være mange mennesker i kulissene rundt henne som hjelper til uten att vi vet så mye om det. Vi har alle våre egne måter å takle ulike situasjoner på, og trenger heldigvis ikke være enig i andres måter.

Huff, hun er vel nok et eksempe på de som lever nettliv, alt er perfekt, flott hjem med ineriør så langt øye kan se, perfekt babyrom, nydelig baby i rent tøy, smilende mamma selv om hun er trøtt osv... Stakkars dame :( tror sannheten er en helt annen desverre.

Det er i allefall trist å se hvor mye hun eksponerer barna sine. Sikkert hundre bilder av en på 4 uker og måten hun har skrevet om BF.
Hun burde få en smekk på fingeren!

Har dere tenkt over at hun kanskje er inne her og leser det dere skriver?
Vet hun leser på KG. Ta en titt på den tråden. Dette er ingenting i forhold. Forsvarer ikke drittslenging, det er det mye av på KG. Men man må få lov til å kritisere en blogger på en ryddig måte synes jeg. De tjener penger på dette.

Ja, hun overeksponerer barna. Og folk sier det til henne direkte. Hun velger derimot å slette disse kommentarene med viten og vilje.

Jeg synes hun framstår som flink mamma, men det er ikke helt bra det som foregår nå.

Husk att det er mye i bloggeres liv vi ikke aner noe om. Om hun poster ett tilsynelatende "perfekt" liv i sosiale media, kan ting være helt anerledes i virkeligheten. Å sitte her å spekulere og mene så mye om noen man ikke kjenner, er bare meningsløst. Det kan være mange mennesker i kulissene rundt henne som hjelper til uten att vi vet så mye om det. Vi har alle våre egne måter å takle ulike situasjoner på, og trenger heldigvis ikke være enig i andres måter.
Nå har hun jo sagt flere ganger at hun i samråd med familie ig venner har kommet frem til både det ene og det andre men det går dessverre bare noen timer før hun gjør det motsatte
Selv har jeg sluttet å følge henne forde det hun gjør nå er langt utenfor det jeg synrs er ok over for både barn og barnefar

Back
Topp