hun bare sover jo..

bella_lianda

Glad i forumet
Julia har som regel alltid bare sovet en halvtime, tre kvarter to ganger om dagen.. nå sover hun to-tre timer to ganger om dagen + hele natten!

Vi har alltid latt henne sove enten i vognen eller vuggen på dagtid men i det siste har hun ikke villet sovne i vuggen.. hun ligger bare å spreller og turner så tør snart ikke bruke den lenger..

Så nå har vi begynt å legge henne i vår seng på dagen hvis vi er hjemme og da bare sover og sover hun!!

Lurer på hvorfor hun plutselig har fått så godt sovehjerte..

Når på dagen og hvor lenge sover deres babyer??

dette med at hun sover og sover i sengen deres kan være pga barn føler seg trygge så lenge man kjenner kroppslukten til mammaen og pappaen sin. og det er masse av deres kroppslukt i sengen deres [:)]

ja det er nok mye av det som gjør det.. hmm.. skulle kanskje begynt å legge henne der for lenge siden;-) har bare vært redd det skulle ødelegge for nattesøvnen..

min gutt vokner ca 7 00, er voken i to timer og sover 3-4 timer.

når han vokner igjen er han voken i to timer så sover han ca 2 timer.

så er han igjen voken i to timer før han legger seg for natten i 6-7 tiden.. kommer ann på når han vokner etter sin andre lur..[:)]

veldig greit egentlig[:D]

Jeg sier bare: NYT DET!!!!!!!!!

Her har vi en som mener en kan sove når han blir stor.....

haha det hørtes kjent ut.

oi! SÅ DIGG!... håper vår gutt og finner ut at det er digg å sove i et par timer :P syns 30 min er litt lite jeg :P

ORIGINAL: Lisse__

Herlig, vi har det sånn også nå [:)]

Står opp 8, sover mellom 10-12 og mellom 14-16 + hele natta uten et pip (legger han 19)[:)]

ORIGINAL: Lisse__

Back
Topp