Humm tror jeg har misforstått ...

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Første dag i forrige mens var 26 august.. Om jeg regner fra den så er jeg 6+3 ...men jeg vet ikke hvor lang syklus jeg pleier ha..

Det vet jeg hadde EL 13-14 september ... Så da stemmer det vel mer at jeg er nærmere 5 uker da??

Hums..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har samme problemstilling :)

Hadde siste mens 25. august, men vet jeg hadde EL 14.-15. september (hadde også først ubeskyttet samleie disse dagene). Derfor er jeg i følge menstermin 6+4, mens jeg vet at det stemmer mer med 5+5 (beregnet etter unnfangelse).

Jeg velger å bruke menstermin, ettersom jeg har forstått det slik at legen kommer til å gjøre det (så unngår jeg så mange datoer å forholde meg til). Så får jeg heller rettet opp dette på OUL :D

jeg har også to terminer nå, en mens og unffangelse, siden jeg vet når det sjedde, var 15 sept. så er rundt 5 uker =)

Jeg har også to forskjellige terminer. 13 juni om jeg regner med 28 dagers syklus og fra første dag i siste mens. Men jeg VET hvilken dag jeg ble gravid siden vi bare hadde sex 1 gang rundt EL denne syklusen, og det var 25/9. Så da er termin regna fra unnfangelse ca en uke senere enn menstermin..

Jeg vet også med 100 % sikkerhet når jeg ble gravid, nemlig 16 september, og jeg har termin 10.juni i følge legen. Og da mener hun jeg er 5+4, mens babyverden sier jeg er 5+5. Men en dag fra eller til skal vel gå bra :)

Da skjønner jeg litt mer :-D jeg som trodde jeg snart var 7 uker ha ha!! Ja ja håper tiden går fort :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist gang jeg ble gravid hadde jeg ustabil syklus. Jeg hadde min termin satt utifra siste mens og ble flyttet en uke tilbake på tidlig ul. Snakk om nedtur! :P Frøkna kom ikke før to uker på overtid uansett, så det ble faktisk en måned forskjell på hva jeg hadde tenkt meg i utgangspunktet o_O Mitt tips er, bestem deg for en dato og vær forberedt på å bli "skuffet" ;)

Tosola

Back
Topp