Hum...hva skjer nå?

*Snoopy*

Forumet er livet
Når eg var på kontroll hos GU på sykehuset den 2 desember sa hun at eg hadde hatt EL i venstre eggleder (hun tok innvendig ul) men det er jo over 2 uker siden eg var der nå..Så vi hadde sex 1 gang da for vi trodde jo det var sikkert når hun sa at eg hadde hatt EL..Men nå er ikke tante rød kommet enda,men noe er på gang da kjenner det på humørsvingingene osv..Er det vanelig at mensen er forsinket osv etter fødselen?

ORIGINAL: *Snoopy*

Når eg var på kontroll hos GU på sykehuset den 2 desember sa hun at eg hadde hatt EL i venstre eggleder (hun tok innvendig ul) men det er jo over 2 uker siden eg var der nå..Så vi hadde sex 1 gang da for vi trodde jo det var sikkert når hun sa at eg hadde hatt EL..Men nå er ikke tante rød kommet enda,men noe er på gang da kjenner det på humørsvingingene osv..Er det vanelig at mensen er forsinket osv etter fødselen?

Hva er EL? [&:]

ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: *Snoopy*

Hva er EL? [&:]

Eggløsning da [;)]

Det er veldig normalt at mensen er uregelmessig etter fødsel! Men kommer den ikke på noen dager ville jeg tatt en test for å være sikker[;)]

Åjåj, har ikke peiling på om mensen er forsinka etter fødsel, men kanskje ta en test?[:)]

Eg aner ikke ka som er vanlig.
Men eg fikk mensen 6 uker etter fødselen.
Men husker ikke hvilken dag i uka. Så går å venter på den no.
Har hatt sex mange ganger, men hoppa av i svingen, selv om det ikke er helt sikkert.

Håper den kommer snart både hos deg og meg. E skremmende å håpe på noe så ekkelt, hehe.

ORIGINAL: eplemos

Eg aner ikke ka som er vanlig.
Men eg fikk mensen 6 uker etter fødselen.
Men husker ikke hvilken dag i uka. Så går å venter på den no.
Har hatt sex mange ganger, men hoppa av i svingen, selv om det ikke er helt sikkert.

Håper den kommer snart både hos deg og meg. E skremmende å håpe på noe så ekkelt, hehe.

Vel vi hoppa ikke av i svingen hehe men når hun sa at eg hadde hatt eggløsning så burde det jo være sikkert..Hvertfall siden vi ventet 2 dager til etter eg hadde vært hos GU..Uff er eg gravid igjen kommer sambo til og ta en TILT!!
Han vil jo ikke ha en baby til..og så raskt etterpå vil vel egentlig ikke eg ha..jaja ikke noe og gjør med det da,er vi gravide så er vi gravide [;)]
Men satser på at det bare er noe surr med mensen og at den snart kommer!For oss begge Eplemos

Back
Topp