Humørsyk

x1x~Roskva~

Glad i forumet
Flere som merker hormonflommen i form av ustabilt humør?

Sist gang merket jeg ikke noe til det, men nå har jeg utrolig kort lunte. Kanskje jeg ver litt ustabil sist også, men med bare meg og gubben i hus var det ikke så mange situasjoner som utløste det? Nå som vi har Lillemor, kjenner jeg at jeg holder på å klikke på henne flere ganger om dagen, stakkars unge...

Men hun ER så veldig 2 år!! Tester grenser (somler, griser og trasser) og har tusen spørsmål!! I tillegg heolder hun på å slutte med bleie. At jeg ikke ble rasende da hun tok av seg bleien og tisset i senga i kveld (tredje gang denne uka), er bare et bevis på at jeg fremdeles har noen spor av selvbeherskelse igjen.

Samtidig er hun jo nydelig, så jeg får jo dårlig samvittighet når jeg maser og kjefter og er utålmodig.

Satt forresten også og betalte regninger tidligere i dag - noe jeg ikke liker! Spesielt ikke når det ikke er nok penger på konto... Herrefred så grinete jeg ble!! Hadde samboeren min gitt meg et trøstende klapp på ryggen da, så tror jeg at jeg hadde bitt hodet av ham...

Huffameg!

Er ikke helt der enda, men gi meg 1 uke så kjenner jeg meg nok igjen! [8D]

eeehm JA. lunten min er vekke omtrent [8D] kan ikke huske jeg var sånn sist heller.. men som du sier, nå er det mer som gjerne utløser det...

hin dagen f eks. så hadde snuppen badet, og jeg gredde sideskillen hennes på feil side, og jeg kjente det kokte.. og hun var ikke så samarbeidsvillig til å la meg få rette på den [8D] 

Merker det litt, men ikke så mye heldigvis..

har merket litt i dag. har blitt irritert på sambo for alt han har sagt og gjort [8D]

ORIGINAL: SunShin

Er ikke helt der enda, men gi meg 1 uke så kjenner jeg meg nok igjen! [8D]

hehe jeg å.. sist ble keg ordentlig humørsyk[&:] stakkars mannen[8D]

er veldig hormonell om dagen, og må si det ikke hjelper at samboeren MÅ plutselig drikker to helger på rad og nå denne helga vil han drikke i dag også. og han sier han skal slutte å røyke han å men det første han gjør om morgenen er å røyke. er vel mye hormoner her, men skulle vært en bok for gutta om hva de IKKE skal gjøre når vi har det sånn. virker som om han min gjør alt for å irritere meg. ( nå ble det mye sinne på en gang, men var utrolig deilig å få det ut)

Merket jeg ble skikkelig forbanna på sambo i går fordi han drakk noen øl. han sa han ikke skulle bli full og det ble han. og jeg ble enda mer irritert fordi han skrudde på tv og la seg til å sove på sofaen. herregud, er veldig mye og henge seg opp i. tenker på det nå er det jo helt latterlig, men heldigvis så er det ikke sånn for meg hele tiden

Blir litt fortere sint nå ja...Men har også blitt mer leken med unga[8D]

Har ikke kjent noe til det ennå, men regner med det kommer! [&:]

Det har jeg kjent en uke nå. Blir så forbanna på ingenting, kjefter og smeller på alle, inkl meg selv [8D] Så jepp, du er IKKE alene, og jeg føler med deg. Har tre unger i alderen 1 til 5 år, og alle er i en eller annen fase. Han elste på 5 er på det stadiet hvor han vil vite alt, ergo spør sp.mål om alt og ingenting. Hun på 4 er i trassalderen enda, og han minste er i bøllefasen. [8D]

Men jeg elsker dem så høyt, selv om jeg ikke har lunte, what so ever [:'(][:-]

Den siste uka har jeg nok vært mer hormonell enn det jeg ville innrømme, men mye stress i hverdagen akkurat den siste uka. Ble bedre da eksamen var ferdig. Men er i en slags rar tilstand nå. Jeg var jo stressa også fordi jeg trodde jeg var gravid, og det passer veldig dårlig nå. Men så fikk jeg positiv test og etter det har jeg vært litt apatisk på en måte. Fremtiden ser så mye annerledes ut nå...

Å jada, her har jeg kort lunte så det hooolder. Men jeg begynner fort å gråte å dah. Hørte på DDE Her i går,"DE FINE VI HADD SAMMEN" Å jeg begynte å tute så det holdt vett. Samme med filmer. Huffa meg.Håper det gir seg snart.

jeg er skikkelig humørsyk !
blir sur å sint for ingenting. dette er gryktelig irriterende og spesielt når samboer blir sur fordi jeg er sur. så ender det opp med at begge går å er sure.
jeg skulle bare ønske han kunne forstå bedre at dette er noe som hører med graviditet, men det virker ikke som om han vil høre.
skulle hatt et fakta skriv jeg kunne lagt frem til han så han kunne lest selv ! :P

lunten min er så kort at kun en liten fille ting kan få den til å sprekke

ORIGINAL: turteldue

lunten min er så kort at kun en liten fille ting kan få den til å sprekke

Uff, ja, jeg hater det når jeg får sprekk i lunta... [;)]

Back
Topp