Humørsyk og deprimert

Forvirret førstegangsmor

Andre møte med forumet
God kveld!
Jeg er gravid for første gang etter tre års prøving. Det er jeg virkelig lykkelig over!
Problemet er bare at jeg er så fryktelig humørsyk. Jeg er sint hele tiden og nå de siste dagene har jeg vært fryktelig deprimert. Jeg er i uke tolv nå. Er dette noe som går over snart? Jeg begynner å bli mektig lei nå.
Håper på svar :)
 
Hei på deg :)

Gratulerer så mye med baby i magen, og velkommen hit til oss på forumet :D

Tråden din her hadde du postet under FAQ, så jeg flyttet den hit til generelt jeg. Her får du svar :)

Håper du vil trives her hos oss. Gi meg gjerne en lyd om jeg kan hjelpe deg med noe
 
Jeg har vert mer hormonell i starten og slutten av svangerskapene. Så håper at det snart roer seg for deg også:)

Gratulerer med spiren:D
 
For min del stabiliserte humøret seg, men sliter fremdeles med depresjon. Anbefaler deg å ta kontakt med jordmor. :) Kan hjelpe å snakke med jm :)
 
Jeg har vert mer hormonell i starten og slutten av svangerskapene. Så håper at det snart roer seg for deg også:)

Gratulerer med spiren:D

Signerer denne! I starten er alt nytt, mot slutten er man lei.
 
Tusen takk for svar, alle sammen :Heartpink
Selv om dette er et veldig vanlig problem, er det godt å høre at man ikke er alene. Man føler seg fort alene når man er deprimert.
God natt
 
Tusen takk for svar, alle sammen :Heartpink
Selv om dette er et veldig vanlig problem, er det godt å høre at man ikke er alene. Man føler seg fort alene når man er deprimert.
God natt

Det er en fattig trøst å vite at man ikke er alene om å føle det slik.
Er du medlem i en termin gruppe? Kan finne mye "trøst" det:)
 
Back
Topp