Humørsvingninger......

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som har blitt fortalt at de er sure her? Jeg og min samboer diskuterte litt ang husarbeid osv osv. Og plutselig kom han med at jeg har vært sur og grinete siden jeg ble SM (snart 3 uker) Det syns jeg var skikkelig unødvendig, for jeg føler det ikke sånn! Også spurte jeg hvorfor han ikke sier noe når jeg evt er sur, da kan jeg jo skjerpe meg!!! Flere her som har fått det slengt i trynet? Jeg er jo så følsom for tiden, så jeg tåler absolutt ikke kritikk!!! Blir lei meg jeg....
Hva skal vi gjøre med disse humørsvingningene og mannfolk som ikke skjønner? De slipper å gå hjemme dag ut og dag inn med konstante smerter i rygg+++ og bare drittprogrammer på Tv`n!
Klem

Høres ut som du har drømmemannen hvertfall! Min er lisom ikke så "kosete" lenger han... Har liksom litt på følelsen av at han har trekt seg litt unna på en måte. Og nei det er ikke noe hyggelig når han sier sånn. Alt er liksom min feil for tida! Jeg trenger kos og litt mer oppmerksomhet. Og dette er jo tiden vi skal glede oss over den snart nye tilværelsen. Og se at magen vokser og rører seg.
Du er heldig som har en som forstår deg...ta vare på han! Skal jeg prøve å snakke med han? Han har jo to barn fra før, men kanskje han er litt redd?

Vet ikke om han skjønner et jeg, kan jo prøve, men føler på meg at han kommer til å si at jeg klager for mye! Han ønsket jo barnet like mye som meg, så egentlig burde han ha litt forståelse. Og jeg også må skjerpe meg hvis han mener jeg er gretten døgnet rundt, men det går jo begge veier da. Er jeg sur eller lei meg har jeg jo en grunn til det! Få prøve i kveld kanskje jeg lykkes? Er ikke bestandig like lett å gå gravid, men det kommer jo alltid noe godt ut av det da! [;)]
Klem

Takk skal du ha. Greit å ha et sted der man kan tømme seg for litt frustrasjon innimellom. Vil ikke starte noe krangling i dag, skal nyte dagen. Og prøve å ta det opp litt forsiktig. Andre helg vi er alene sammen på 3 mnd. (sønnen hans på 17 bor hos oss)
Så i kveld er det god mat og en fin film. Håper jeg da....

Back
Topp