Føler meg så fæl... jeg klikker, nesten hele tiden. Sur å grinete på samboer for hver minste ting.. greit nok han irriterte meg før også å har noen sider jeg ikke liker. Men nå, alt. Jeg bare klikker og griner å føler meg så slem etterpå. Han vi,rker jo veldig lei...
Skal sies at jeg skulle ønske han var litt mer interessert i å feks forstå vanskene mine.hadde kanskje hjulpet litt på humøret. Men allikevel. Jeg er så lei av disse humørsvingningene.. slutta jo også med snus for 2 uker siden. Så tenker det kan jo ha litt med saken å gjøre også. Eller blir man så ufyselig å sur??? Skulle gjerne hatt tips til hvordan takle dette og eventuelt hvordan være bedre

Skal sies at jeg skulle ønske han var litt mer interessert i å feks forstå vanskene mine.hadde kanskje hjulpet litt på humøret. Men allikevel. Jeg er så lei av disse humørsvingningene.. slutta jo også med snus for 2 uker siden. Så tenker det kan jo ha litt med saken å gjøre også. Eller blir man så ufyselig å sur??? Skulle gjerne hatt tips til hvordan takle dette og eventuelt hvordan være bedre

Hvis du googler «toleransevinduet» er det også mye nyttig info 
Jeg sier i fra til samboer at nå er jeg ikke i godt humør. Ofte så har han jo skjønt det før jeg sier noe da, på grunn av smelling med kjøkken dører og sånn

vært slik med jentene, ikke med guttene

selv om en mann eller partner som ikke går gjennom det samme aldri kommer til å skjønne det helt
skal ikke være lett..