Humørsvingninger!

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
ett symptom som har dukket opp på det sterkeste her:confused: blir furt for ingenting, skikkelig slitsom, har jo såvidt begynt, går det over tro? Husker ikke at det var så ille med førstemann:confused: fler som sliter med det? :)

Jepp! Jeg blir så sint på jobb jeg. Eller jeg har så kort lynte. Blir helt varm i kroppen og koker over! Vet jo jeg ikke kan bli sint siden jeg jobber i barnehage, men inni meg kooooker det og det er utrolig slitsomt. Var ekstremt godt med helg nå! Mannen får også gjennomgå!

Merker hormonene godt på humøret ja. Føler meg egentlig helt dass og i dårlig humør ofte. Det er jo gjerne første trimester som er det verste, også roer det seg etterhvert. Heldigvis.:)

Merker hormonene godt på humøret ja. Føler meg egentlig helt dass og i dårlig humør ofte. Det er jo gjerne første trimester som er det verste, også roer det seg etterhvert. Heldigvis.:)
Hehe! Da ser jeg frem til det går over altså, kan umulig være bra for noen :laughing002

Jobber i barnehage og merker at jeg ikke alltid klarer å være like tålmodig med barna nå om dagene :depressed: uff, prøver men er ikke alltid like lett..

Back
Topp