Humørsvingninger

StineH

Elsker forumet
Jeg er bare så VANVITTIG hormonell. Går fra å ha utrolig kort lunte og være 2. sek fra rasende til å kjenne tårene presse på, og så til å fnise som en gal på litt under ikkeno.

Har kranglet med mannen i dag, og ba han om å ryke og reise til h&@#÷e over en bagatell. Sier ting jeg vet sårer han, og godter meg over det der og da.
Nå føler jeg meg som verdens verste person og tårene triller.

Puh! Håper dette gir seg snart! For jeg blir snart sprø.

Hehe du er ikke alene om den der, har selv fyrt av litt i dag og grått og ledd om hverandre :P

Hormonmonsteret er på plass her også. Godt mannen er klar over det og kjenner det igjen fra sist svangerskap.. Men han får så øra flagrer titt og og ofte stakkars!

Her spurte mannen om han kunne få ta en øl! Ble ikke så blid da nei. Rett før han sovnet spurte han om jeg er hormonell? For før fikk han ta seg en øl, å han føler vist at jeg er litt nebbete. Håper det får over veldig fort!

Jeg bare liker det :P jeg har vært veldig dårlig på å hisse meg opp å si fra når jeg syns han er kjip ol. Så nå får han høre det. Å han syns kanskje jeg er litt i overkant hissig noen ganger. Men han forstår somregel frustrasjonen min :P

Er mye verre når jeg går på butikken, å folk komme borti meg. Eller sniker seg forbi meg. Eller det er lang kø ol. Da holder jeg på å klikke! Å må telle til ti å puste for å ikke snakke høyt :P

Godt å vite at jeg ikke er alene - her var det også øldrikking som var spørsmålet.. blir helt gal av at han ikke kan være straight forward *knurr*!!
Enda ikke hørt noe fra han, så ja. Kjenner jeg er ganske eksplosiv nå..

Merker egentlig ingenting til det, men nå er jeg typen som sier ifra til vanlig og egentlig ikke er sånn kjempetålmodig når jeg først er sliten.

Uff, jeg var ordentlig irritabel i går. Prøvde å ta meg sammen og ihvertfall forsøke å komme i godt humør igjen etter hvert snerr til gubben :P

Hjelp, hormonene har virkelig tatt meg her i dag. Griner over alt, og føler meg skikkelig dum og overdramatisk. Godt å se at det ikke bare er meg :-)

Back
Topp