Humørsvingninger

LilleBølla

Elsker forumet
Har jo alltid hatt ett rolig barn, som kunne sitte timesvis å bare leke og kose seg med tingene sine,
men i det siste har hun blitt grinete og trassig, og ikke minst klengete.. bare mamma er god nok,
og det er hyl og skrik store deler av dagen. Stemmen er sur når hun spør om noe, eller snakker generelt.
her om dagen måtte jeg bære ett hylende barn ut av butikken, midt under påskehandelen[8D] Hun sprella og
hylte så vi satt i bilen mens de andre handlet ferdig..

Håper at dette er en epoke som snart er over, det er slitsomt.. Nesten så jeg gleder meg til bhg starter igjen etter påsken[8D]

Flere med humørsvingninger?

har en som kan være sint jeg også ja....men heldigvis går det over like fort som det kom...
driver å tester ut hvem som er sjefen for tiden, å der har jeg tenkt å vinne[8D]

Nei kan ikke si at det er sånn her. Hun hadde en periode for noen uker siden, men det fant vi ut kom av at pappan skulle snart reise på sjøen. Mariell ser ut til å være ferdig med trassalderen for denne gang. Passer bra for nå har lillesøster begynte å komme i den[&:]

Oh yes. Er kanskje ikke like mange trassanfall lenger, men han tøyer strikken så det holder. Og lillesøster ser ut til å bli minst like trassig[8D]

Godt det er flere i samme båt[8D]

Hele påsken har hun vært som en klegg, og trasset, grått og hylt.. Prøver å sette grenser med en gang,
men synes det er så vanskelig.. Rart det der, jobber jo med det i bhg, og sette grenser der er ingen problem..
men når det kommer til eget barn.. huff, håper det går over snart..

Hehe, slik som du beskriver lille bølla har vi hatt ganske lenge nå. Er nok trassalderen

Back
Topp